Чесність і маркетинг: у Швеції випустили горілку, яка закликає її не пити

Світ 15:03 - 27 грудня 2021

Бренд намагається максимально відохотити покупця від вживання свого продукту

Чесність і маркетинг: у Швеції випустили горілку, яка закликає її не пити

У Швеції створили марку горілки, яка відмовляє від вживання цього напою/Фото: Alcoholic Vodka

У Швеції створили новий бренд горілки і з назвою Alcoholic Vodka, який намагається переконати своїх клієнтів у тому, що їх продукт шкідливий і його не потрібно вживати.

Дизайн пляшки напою вказує на небезпеку його вживання, із анатомічним зображенням людини, на якому позначено негативний вплив горілки на різні органи. На кришці пляшки є наклейка із написом "Не пий".

Веб-сайт бренду попереджає споживачів про те, що продукт "дорогий і шкідливий для вас". Бренд повідомляє споживачів: 

Цей продукт надзвичайно шкідливий для вашого здоров’я і може викликати ряд серйозних захворювань. Якщо вам з якихось причин доводиться його пити, пийте, будь ласка, відповідально. Існує багато чудових альтернатив цьому небезпечному напою. Будь ласка, подумайте двічі, перш ніж робити замовлення.

Alcoholic Vodka створили шведські креативні директори Йоган Піл і Магнус Якобсон. Вони досліджують те, як чесність поєднується із комерційним успіхом продукту.

Фото: Alcoholic Vodka

Ми також повідомляли, що в Канаді створили чипси зі смаком автомобільної аварії.

Джерело: Packworld

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин