У Франції в рекламі авто змусили виробників показувати альтернативні засоби пересування
За порушення нового закону автовиробникам загрожує штраф у 50 тисяч євро

У Франції автовиробників штрафуватимуть, якщо вони не будуть показувати у рекламі альтернативні засоби пересування/Фото: Getty Images
Новий закон у Франції вимагає від автовиробників включати в свою рекламу застереження, що заохочує до більш енергоефективних транспортних альтернатив, таких як ходіння пішки, велосипедний або громадський транспорт.
Нове законодавство набуде чинності 1 березня і вимагає, щоб одна з таких трьох пропозицій була включена в будь-яку рекламу автомобілів у Франції:
- Для коротких подорожей – ходіння пішки чи велосипед;
- Для тривалих подорожей – карпулінг (спільне використання автомобіля для подорожей з попутниками);
- Варіант використання громадського транспорту.
Одна з цих трьох пропозицій буде необхідною для будь-якої форми реклами, включаючи онлайн, друковану рекламу, радіо чи телебачення. Пропозиція має бути читабельною, або чітко виголошеною чи показаною.
Не враховуючи законодавчого обмеження, автовиробники можуть отримати штраф у розмірі до 50 000 євро.
Ми також повідомляли, що в Канаді в межах рекламної кампанії для запобігання водіння після вживання марихуани випустили чипси зі смаком автокатастрофи.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!