Дизайнерська сумочка та власний острів: у Канаді створили морозиво зі смаками розкішного життя

Світ 14:24 - 15 вересня 2022

Канадська лотерея об'єдналася з магазином морозива й пропонує людям скуштувати смак дорогого життя

У Канаді створили морозиво зі смаками дизайнерської сумочки та приватного острова

Скуштуйте розкішне життя: у Канаді створили морозиво зі смаком дизайнерської сумки та приватного острова/Фото: Ontario Lottery and Gaming Corporation

Канадська лотерея Ontario Lottery and Gaming Corporation об'єдналася з магазином морозива Creamery X для створення морозива зі смаком розкішного життя. У новій лінійці випустили морозиво зі смаками дизайнерської сумочки та приватного острова.

Деталі

Лінійка морозива зі смаком багатства Lotto Max Dream Bars включає такі чотири смаки морозива:

  • Private Island (приватний острів) - у його смаку поєднуються солона вода, морські водорості, лічі та флердоранж.
  • Designer Handbag (дизайнерська сумочка) має смак шкіри та димних танінів із квітковим відтінком для створеним для імітації аромату елітного бутіка.
  • Rare Oil Painting (рідкісна картина) - смак оливкової олії у поєднанні зі свіжими середніми танінами та відтінками олійної фарби.
  • Grail Sneaker (кросівки Grail) - це морозиво має смак з відтінками шоколаду й навіть гуми.
Фото: Creamery X

Співзасновниця Creamery X Бонні Галлант зазначає:

Наш бренд спрямований на створення сміливих смаків, яких ви більше ніде не знайдете, тому, коли ми отримали можливість співпрацювати з OLG для створення цих унікально розкішних батончиків Lotto Max Dream, ми навіть не подумали двічі. Ці смаки справді нагадують стиль життя мільйонерів, яким вони були натхненні, і водночас дуже смачні! Ми не можемо дочекатися, щоб почути, що люди думають про цей неймовірний смаковий досвід.

Ми також повідомляли, що модний дім Gucci представив нову колекцію Exquisite рекламною кампанією у стилі головних шедеврів культового режисера Стенлі Кубрика. Стильні образи моделей Gucci гармонійно вписали у відомі сцени легендарних фільмів, віддаючи данину кінематографу.

Джерело: Adweek

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин
RU UA
1