Китайський слід у подорожчанні Barbie: Як торговельна війна змінює вартість дитячих мрій
Невинна лялька стала жертвою великої економічної гри

Китайський слід у подорожчанні Barbie: Як торговельна війна змінює вартість дитячих мрій/Фото: pexels
Видання CNN з посиланням на компанію Mattel повідомляє, що лялька Barbie за тиждень здорожчала на 43%. Виробник змушений підвищувати ціну на іграшки через нові мита на імпорт з Китаю. Так вдасться скомпенсувати втрати, які можуть у майбутньому досягти 270 мільйонів доларів.
Деталі
Зазначається, що через нові мита компанія Mattel планує зменшити виробництво в Китаї до менше ніж 40% до 2025 року та до менше ніж 10% до 2027 року. Зараз же, за словами фіндиректора компанії Ентоні ді Сільвестро, майже 80% іграшок на американському ринку виробляються в Китаї.
Ситуацію прокоментував і генеральний директор Mattel Інон Крейз. Він закликав до повного скасування мит на іграшки у світі. За його словами, це буде найкращим способом зробити ігри доступнішими для дітей.
Раніше ми писали про те, що від торговельної війни Трампа й Китаю несподівано виграли бразильські фермери.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!