ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Ультрастильні Кілліан Мерфі та Енн Гетевей стали обличчями рекламної кампанії Versace

Мода 19:26 - 03 квітня 2024

Лауреат "Оскару" Кілліан Мерфі став першим чоловіком в якості Versace Icons

Ультрастильні Кілліан Мерфі та Енн Гетевей стали обличчями рекламної кампанії Versace

Кілліан Мерфі та Енн Гетевей стали обличчями рекламної кампанії Versace / Фото: Versace

Кілліан Мерфі та Енн Гетевей стали обличчями нової рекламної кампанії Versace, що присвячена колекції Versace Icons. Це знаменний момент для модного дому, адже Кілліан Мерфі став першим чоловіком, який долучився до Versace Icons.

Деталі

Авторами світлин, як завжди, виступив дует Mert & Marcus. Фотографії виконані у двох стилях: чорно-білі та кольорові портрети. На них Кілліан Мерфі та Енн Гетевей демонструють елегантні та бездоганно скроєні речі з колекції Versace Icons, що втілюють позачасовий стиль італійського модного дому.

Сильні, безпосередні, знакові. Для мене Енн і Кілліан — двоє найкращих акторів сучасності. Винятково талановиті й добрі люди, якими я захоплююся і поважаю, і які виглядають на всі сто. Дуже Versace, — поділилася Донателла Версаче, головна креативна директорка Versace.

Участь Кілліана Мерфі в кампанії знаменує також запуск чоловічої лінії Versace Icons. Актор позує в чорному однобортному піджаку, а також у вовняних штанах й жилеті.

Співпраця з Донателлою — від обміну референсу зображень до вибору музики Fountains D.C. для відео — призвела до створення кампейну, що відображає те, ким я є, — сказав Кілліан Мерфі.

Енн Гетевей на одній зі світлин представляє позачасовий чорний образ.

Я зустрічала так багато жінок Versace — сильних, емоційно доступних, амбітних, змістовних, веселих, лютих, люблячих, унікальних, сексуальних, розумних, талановитих, щедрих, дуже схожих на Донателлу. Я помітила, що жінка Версаче — це вона сама, — поділилася акторка.

Колекція Versace Icons включає серію базових речей і вічних стильних атрибутів модного дому. Це одяг та аксесуари, які не підвладні часовим трендам, й підкреслюють індивідуальність та бездоганний смак.

Рекламна кампанія Versace з Кілліаном Мерфі та Енн Гетевей дає нове бачення на іконічний стиль Versace. Це поєднання класики та сучасності, сили та щирості, яке робить Versace таким унікальним.

Нещодавно Гаррі Стайлс з'явився на публіці з найбажанішим аксесуаром року.

Джерело: L'officiel

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин