ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Продажі цієї іграшки перевершили легендарних Barbie і Hasbro. В чому секрет “монстрика” з Китаю?

Мода 19:01 - 22 червня 2025

Компанія виробник іграшки Pop Mart вийшла у світові лідери завдяки всього одній моделі іграшки

В чому секрет “монстрика” з Китаю?

В чому секрет “монстрика” з Китаю?

Ажіотаж навколо пухнастої ляльки-ельфа підняв ринкову вартість Pop Mart до 40 млрд доларів і забезпечив близько 2 млрд доларів річних продажів.

Попит на іграшку Labubu підштовхнув китайську компанію Pop Mart до ринкової капіталізації 40 млрд доларів, що вже перевищує сукупну вартість американських гігантів індустрії – Hasbro та Mattel. Ці бренди випускають ляльку Барбі, трансформерів та інші над-популярні іграшки.

Деталі

Найпопулярніший сьогодні продукт Pop Mart – пухнаста лялька-ельф Labubu – за останні 12 місяців став головним драйвером виручки компанії. За даними Financial Times, річний обсяг продажів цієї серії наблизився до 2 млрд доларів, а оцінка Pop Mart досягла 40 млрд доларів, суттєво обігнавши сукупні показники Hasbro (серія Transformers) і Mattel (Barbie).

Ажіотаж навколо Labubu спричинив дефіцит у фірмових магазинах Pop Mart: зафіксовані випадки бійок за обмежені партії, тоді як на вторинному ринку окремі фігурки продаються втричі дорожче від офіційної роздрібної ціни. Експерти відзначають, що Labubu став одним із небагатьох китайських споживчих брендів, який здобув істотне міжнародне визнання та комерційний успіх.

Labubu стали популярними у 2023 році, коли лімітовані колекції цих ляльок-ельфів від Pop Mart викликали ажіотаж у магазинах Китаю. Популярність стрімко зросла завдяки TikTok, фанатським спільнотам і культурі “сюрприз-боксів” – покупці не знають, яку саме фігурку отримають, що стимулює колекціонування та перепродаж.

Аналітики пояснюють успіх Pop Mart поєднанням дизайнерського підходу, агресивного маркетингу і культури колекціонування, що швидко поширилася серед молодої аудиторії. На цьому тлі компанія продовжує розширювати мережу магазинів за межами Китаю й укладати ліцензійні угоди з іноземними партнерами, аби закріпити позиції на глобальному ринку іграшок.

В Україні Labubu офіційно не продається, але українці активно замовляють її онлайн. А деякі ексклюзивні моделі продаються у кілька разів дорожче від офіційної ціни.

Раніше ми писали про пуховик Balenciaga у формі кишківника: нова епатажна витівка чи мистецтво?

Джерело: Фокус

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин