Піар на військових: Олена Кравець опинилася у центрі скандалу через рекламу білизни
Зірка та бренд вже дали зворотній зв'язок

Олена Кравець / Фото: Instagram lennykravets
У соціальних мережах активно обговорюють рекламу бренду жіночої білизни, для якої використали цитати військовослужбовиць, але озвучували їх знаменитості. Серед них була і акторка Олена Кравець.
Деталі
Бренд brabrabra ще на початку року запустив рекламну кампанію з метою просування важливих меседжів через ініціативу "Одна за одну". Відомі українки мали говорити від імені військовослужбовиць, використовуючи свою популярність. Однак, ця ідея не знайшла підтримки у всіх.
Нещодавно рекламні банери з'явилися в київському метро, що викликало значні обговорення у соціальних мережах. Багато користувачів висловили невдоволення таким підходом, зазначаючи, що не зрозуміло, чому Олена Кравець має говорити за військовослужбовиць. Також під сумнівом було формулювання використаних речень.
А чому Олена Кравець говорить за військову? Навіть якщо переступити через дивне поєднання фото Кравець і цитати про виконання обов'язків воєнною, проковтнути формулювання, коли хтось знову говорить за когось, і дійти до "одна за одну", показавши, що це посил про підтримку жінками в тилу жінок у війську, все одно лишається питання: а нахіба це реалізовувати так?, — написала Ана Море, ведуча "Громадського радіо"
Висловила свою думку й бойова медикиня Аліна Сарнацька.
Дуже успішний проєкт. brabrabra хотіла піар на військових і продавати ліфчики, Кравець просто хотіла піар на військових, ГО хотіла піар на військових і передати їм ліфчики. Всі задоволені. А я б хотіла ніколи не бачити цей сором
Своє обурення висловила і військовослужбовиця Юлія Мала з позивним "Піранька", від імені якої говорила Олена Кравець:
Чекаю пояснень, чому ви піаритесь на мені, і коли я давала вам право говорити від мого імені?

Brabrabra разом з Оленою Кравець відповіли на критику, пояснивши, що вирішили залучити медійних цивільних українок для популяризації теми комфорту жінок на передовій, оскільки показ облич самих військових міг би загрожувати їх безпеці. До ініціативи долучилися жінки, які погодилися на співпрацю, і однією з перших була Олена Кравець.
Цитати, які ми використали для кампанії — прямі цитати військовослужбовиць. Ми проводили дослідження та у співпраці з фондом Arm Women Now та рухом Veteranka збирали зворотний зв'язок від жінок, які несуть службу на передовій. З дозволу дівчат ми ділимось цитатами, щоб донести проблему дискомфорту, з якою їм доводиться стикатися щодня, — мовиться у спільній заяві
Бренд зазначив, що вже передав 445 комплектів спеціалізованої білизни військовослужбовицям, а їхня мета – зібрати кошти на 10 тисяч комплектів. Витрати на логістику взяв на себе бренд. Щодо заяви Юлії Малої, бренд повідомив, що вже провів діалог із захисницями і зупинив використання цитат тих, хто не бажає брати участь у кампанії.
Раніше ми писали, що Надя Дорофєєва розповіла про шахрайство з її фото та закликала шанувальників бути обережними.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!