Хумус, квасоля та борщова заправка: на полицях супермаркетів з'явилися продукція Євгена Клопотенка
Відомий кухар створив власну торгову марку

Євген Клопотенко створив власну торгову марку / Фото: Instagram/klopotenko
Відомий український кухар Євген Клопотенко розширює свій вплив на продуктовому ринку з запуском власного бренду під назвою "100 років". Перші продукти під цією торговою маркою — хумус, консервована квасоля та борщова заправка — вже з'явилися на полицях супермаркетів у жовтні цього року. Залучивши інвестиції у розмірі €500 000, Клопотенко планує вкласти ще €1,5 млн у розширення асортименту, а також розширити дистрибуцію продукції по всій країні.
Деталі
Бренд "100 років" став частиною масштабного проєкту шеф-кухаря, спрямованого на популяризацію української культури харчування. Окрім продуктів для супермаркетів, він також запускає онлайн-магазин "100шоп", де пропонуватиме не лише свою продукцію, а й товари від інших українських виробників. Це віртуальний ринок, на якому, як зазначає Клопотенко, кожен зможе знайти унікальні продукти з різних регіонів України.
Ці два проєкти — це два стовпи, на яких тримаються мої цінності: розвивати українську культуру харчування. І щоб між імпортними продуктами чи українськими — ми завжди обирали українські. Бо своє — смачніше, — заявив Євген.
Клопотенко, переможець шоу "МастерШеф-2015", відомий своїми зусиллями з реформування шкільного харчування та популяризації української кухні. Його новий проєкт має на меті зміцнити український сектор FMCG та підвищити попит на національні продукти серед українців, демонструючи, що українське може бути смачним і якісним.
Нещодавно Клопотенко взявся переконати Залужного полюбити борщ.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!