Вперше в історії: український арт‑проєкт отримав “золото” на фестивалі Cannes Lions
Нектар, зібраний бджолами над замінованою нивою, став символом незламності й приніс Україні історичну перемогу на головному світовому фестивалі креативності

Українська команда на фестивалі / Фото МЗС України
Вперше за всю шістдесятирічну історію фестивалю Cannes Lions, найвищу нагороду – “Золотого Лева” – отримала робота з України. Грандіозне визнання здобув проєкт “Мед мінних полів”, створений агенцією Saatchi & Saatchi Ukraine спільно з МЗС, агропромхолдингом Kernel та командою пілотів Dronarium.
Деталі
Ідея народилася з болючої реальності: третина українських земель лишається під вибухонебезпечними залишками війни. На одній із таких ділянок безпілотники засіяли медоносні трави; бджоли, що не реагують на мінні датчики, зібрали нектар, а пасічники, вже на безпечній зоні, перетворили його на лімітований “Мед мінних полів”.

Нагорода дісталася кампанії в категорії Sustainable Development Goals – там відзначають ініціативи, здатні змінювати світ. Міністр закордонних справ Андрій Сибіга назвав перемогу доказом того, що українці вміють перетворювати трагедію на креативний заклик до дії.
Цей мед – не про гастрономію, а про нашу спільну відповідальність допомогти Україні вилікувати землю від вибухівки, – підкреслив він.
Баночки з медом уже стали експонатами міжнародних виставок: кожна супроводжується QR‑кодом зі статистикою замінованих територій та реквізитами благодійних фондів, що збирають кошти на розмінування. Так продукт, створений у буквальному сенсі “над смертю”, перетворився на найгучніше за останні роки мистецьке послання світу: Україна потребує не співчуття, а дронами, саперами й увагою всіх, хто вірить, що після вибухів знову проростуть квіти.
Раніше ми писали, що телеведучий Костянтин Грубич розповів про рішення сина приєднатися до ЗСУ.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!