Стримінговий сервіс НВО зробив найбезглуздіший ребрендинг й зізнався у цьому через два роки
Навіть сама ж НВО посміялася з необдуманого кроку

Стримінговий сервіс НВО зробив найбезглуздіший ребрендинг й зізнався у цьому через два роки/Фото: Х
Два роки тому американський телеканал HBO змінив назву свого стримінгового сервісу HBO Max на просто Max. Тоді користувачі Мережі запитували “Навіщо”, але, здається, аргументованої відповіді у компанії не знайшлося і тепер коло замикається зі зміною назви потокового сервісу Max на HBO Max.
"Мистецтво під загрозою": Роберт Де Ніро виступив проти Трампа на відкритті Каннського кінофестивалю
Деталі
Як телеканал, так і стримінговий сервіс HBO належить компанії Warner Bros. Discovery. Два роки тому компанія намагалася розділити телеканал HBO та стримінговий сервіс за допомогою ребрендингу. Ідея виявилася невдалою, тому що користувачі асоціюють HBO з якісним контентом, а з чим асоціюють Max – незрозуміло.
Оголошення про черговий ребрендинг відбулося менш ніж через два місяці після того, як Max представив свій нещодавно змінений логотип у класичній чорно-білій колірній гамі. Генеральний директор Девід Заслав зазначив перед глядачами в театрі Madison Square Garden про повернення до попереднього бренду:
Потужне зростання, яке ми спостерігаємо в нашому глобальному потоковому сервісі, базується на якості наших програм. Сьогодні ми повертаємо HBO, бренд, який представляє найвищу якість медіа, щоб ще більше прискорити це зростання в наступні роки.
Скільки грошей HBO витратила на цей безглуздий ребрендинг залишається лише здогадуватися. Користувачі Мережі своєю чергою висміюють такі кроки компанії, зазначаючи, що стримінговий сервіс Max все одно ніхто не називав правильно. Сама ж HBO посміялася з цього, порівнявши зворотний ребрендинг з картою “Reverse Uno”.
Також ми розповідали, що дивитися на Netflix у травні.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!