Google посилює правила реклами для iGaming-операторів у Німеччині
Раніше Google дозволяв операторам, які працюють на німецькому ринку, розміщувати рекламу без перевірки наявності ліцензії
ФОТО: Twitter
Google посилює правила реклами для iGaming-операторів у Німеччині
Тепер лише гемблінг-компанії та партнерські програми, які мають ліцензію регулятора (GGL), зможуть отримати дозвіл на рекламу в Google.
Раніше Google дозволяв операторам, які працюють на німецькому ринку, розміщувати рекламу без перевірки наявності ліцензії.
Цей крок Google є частиною більш масштабних зусиль боротьби з чорним ринком азартних ігор у Німеччині. При цьому GGR нелегального гемблінг-ринку Німеччини оцінюється в €400-600 млн.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!
ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ