RU UA
1

Google посилює правила реклами для iGaming-операторів у Німеччині

Ставки на спорт 02:05 - 04 вересня 2024

Раніше Google дозволяв операторам, які працюють на німецькому ринку, розміщувати рекламу без перевірки наявності ліцензії

Google посилює правила реклами для iGaming-операторів у Німеччині

ФОТО: Twitter

Google посилює правила реклами для iGaming-операторів у Німеччині

Тепер лише гемблінг-компанії та партнерські програми, які мають ліцензію регулятора (GGL), зможуть отримати дозвіл на рекламу в Google.

Раніше Google дозволяв операторам, які працюють на німецькому ринку, розміщувати рекламу без перевірки наявності ліцензії.

Цей крок Google є частиною більш масштабних зусиль боротьби з чорним ринком азартних ігор у Німеччині. При цьому GGR нелегального гемблінг-ринку Німеччини оцінюється в €400-600 млн.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин