ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Григорій Луцай та Андрій Чуклін про бренд "Аквамарин": історія успіху та плани на майбутнє

Суспільство 17:16 - 27 березня 2024

Засновник групи компаній Інтеррибфлот Григорій Луцай та її співвласник Андрій Чуклін в інтерв'ю розповіли про історію створення бренду рибних консервів "Аквамарин" та поділилися планами його розвитку

Григорій Луцай та Андрій Чуклін про бренд "Аквамарин": історія успіху та плани на майбутнє

Бренд “Аквамарин”: історія успіху та плани на майбутнє

За словами Григорія Луцая, ідея створення власного виробництва рибних консервів виникла досить давно.

Ми бачили, що на ринку України є потреба в якісних рибних консервах, виготовлених з натуральної сировини, за традиційними рецептами, але з використанням сучасних технологій. Так і з'явився наш бренд "Аквамарин", – розповів він

З самого початку ми з Григорієм Луцаєм робили ставку на якість та натуральність, – додає Андрій Чуклін. – Для виробництва консервів "Аквамарин" ми використовуємо лише перевірену сировину – як українську рибу, так і імпортну. Вся риба проходить ретельний контроль якості та безпечності

Андрій Валерійович Чуклін зазначає, що однією з головних переваг "Аквамарин" є відсутність консервантів.

Разом з нашою командою технологів ми розробили спеціальну систему стерилізації, яка дозволяє зберегти рибу свіжою та корисною протягом тривалого часу без використання будь-яких штучних добавок, – пояснює він

Григорій Кімович Луцай розповів, що на сьогодні асортимент консервів налічує понад 60 різних продуктів – від класичних сардин та скумбрії до рибних паштетів, салатів та консервів з овочами.

Ми завжди відкриті до експериментів та нових ідей. Постійно аналізуємо смаки та вподобання наших споживачів, щоб запропонувати їм якомога більше цікавих і корисних новинок, – каже він

Наш принцип – не зупинятися на досягнутому, постійно рухатися вперед. Тому ми ініціювали масштабну модернізацію виробництва консервів "Аквамарин", яка зараз відбувається на підприємстві, – розповідає Андрій Чуклін. – Ми оновлюємо ключове обладнання – від мийних машин до автоклавів. Завдяки цьому ми збільшили потужності до 3 млн банок на місяць, покращили якість очищення риби, оптимізували процес стерилізації

За словами Григорія Луцая, така модернізація дозволяє випускати ще більше високоякісних консервів під ТМ "Аквамарин". І це особливо важливо в умовах війни, коли рибні консерви стали стратегічним продуктом харчування.

Разом з Андрієм Чукліним ми робимо все можливе, щоб наші консерви "Аквамарин" підтримували сили та здоров'я українців в цей нелегкий час, – каже Григорій Луцай. – Регулярно поставляємо нашу продукцію військовим та в постраждалі регіони. Для нас це більше, ніж бізнес, це наш обов'язок перед країною

Андрій Чуклін також розповів, що компанія "Інтеррибфлот" активно займається благодійністю та підтримує різноманітні волонтерські ініціативи.

Бізнес повинен бути соціально відповідальним. Тому залучення до благодійності було для нас природнім кроком, – каже він. – Зараз ми активно допомагаємо нашим захисникам та громадам – як фінансово, так і нашою продукцією

Григорій Луцай підкреслив, що попри всі складнощі, "Інтеррибфлот" продовжує працювати і створювати робочі місця.

Наші працівники – наша головна цінність. Завдяки їхньому професіоналізму та відданості ми змогли, навіть в умовах війни, не просто зберегти, а й наростити виробництво. І я щиро вдячний кожному з них за це, – зазначив він

Серед планів розвитку "Інтеррибфлот" на майбутнє Григорій Луцай та Андрій Чуклін назвали подальшу модернізацію виробництва, розширення асортименту консервів "Аквамарин" та вихід на нові ринки. Зокрема, компанія планує отримати дозволи на експорт продукції до ЄС та США.

Ми віримо в майбутнє України та в перспективи нашої компанії. Тому навіть зараз, під час війни, ми продовжуємо інвестувати в розвиток, створювати нові продукти, шукати нові можливості. І я впевнений, що попереду на нас чекає ще багато цікавих проєктів та звершень, – ділиться Григорій Луцай

На завершення інтерв'ю засновники "Інтеррибфлот" побажали українцям здоров'я, сил та віри в краще майбутнє.

А ми зі свого боку обіцяємо і надалі робити все можливе, щоб забезпечувати вас смачними, якісними та корисними консервами "Аквамарин", – резюмував Григорій Луцай

Джерело: МЕТА

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин