"Щедрик" зазвучав у різдвяній рекламі Chanel: легендарна українська мелодія знову підкорює світ
Головною героїнею реклами стала італійська супермодель Вітторія Черетті

"Щедрик" зазвучав у різдвяній рекламі Chanel / Фото: Chanel
Відомий різдвяний шедевр "Щедрик" у виконанні Миколи Леонтовича став саундтреком до святкової реклами знаменитого модного дому Chanel. У ролику, який захоплює атмосферою зимової магії, звучання цієї мелодії додає чарівності історії.
Деталі
Головною героїнею реклами стала італійська супермодель Вітторія Черетті. За сюжетом, вона перебуває в затишному будиночку серед засніжених гір, мріючи про казкову зимову атмосферу. Під звуки "Щедрика" її бажання здійснюється — навколо починає падати сніг, перетворюючи сцену на справжню зимову казку.
Українська композиція "Щедрик" стала символом Різдва в багатьох країнах. Написана Миколою Леонтовичем у 1919 році, ця пісня неодноразово адаптувалася різними мовами та культурами. В англомовному світі вона більш відома, як "Carol of the Bells".
Ця мелодія давно стала частиною світового культурного простору. Раніше "Щедрик" звучав у таких проєктах, як британський серіал "Доктор Хто" та фільм "Сам удома". Використання мелодії у святковому кампейні Chanel ще раз підтверджує її неперевершену популярність і чарівність.
Українська музична спадщина продовжує надихати світ, підтверджуючи свою унікальність і універсальність.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!