Китайський конкурент Maybach: що пропонує майбутній електричний кросовер Nio ET9. Фото
Китайський бренд заявляє, що його двомоторний купе-кросовер встановлює нові стандарти ефективності, розкоші, простору та безпеки

Китайський кросовер Nio ET9 має конкурувати з Maybach/Фото: Nio
Китайський виробник електромобілів Nio планує конкурувати з Maybach зі своїм флагманським купе-кросовером ET9, який з’явиться у 2025 році.
Деталі
За словами генерального директора Вільяма Лі, повнопривідний автомобіль із подвійним двигуном виступає як технологічна вітрина для електричної платформи та трансмісії Nio та встановлює нові стандарти ефективності, розкоші, простору та безпеки для серійних електромобілів.
Модель ET9 буде коштувати 800 000 юанів (близько 113 тисяч доларів) і стане найдорожчою моделлю компанії на момент виходу на початку 2025 року. Він також стане найбільшим автомобілем бренду з довжиною понад 5300 мм, шириною 2016 мм і висотою 1620 мм. Він їздить на найбільшій версії нової платформи електромобіля Nio ET3 і має довгу колісну базу 3250 мм, що приблизно на 190 мм довше, ніж у седана ET7.
Під час презентації ET9 Вільям Лі згадав Mercedes-Maybach S-класу, Audi A8, BMW 7-ї серії та Porsche Panamera, надаючи уявлення про конкурентне місце ET9 у сегменті розкішних автомобілів.
Лі описує ET9 як "landjet" — термін, вперше введений Audi для футуристичного електричного концепту, представленого у 2020 році. Він поєднує в собі лінії традиційного седана з лініями сучасного позашляховика та їздить на колесах розміром до 23 дюймів та дорожнім просвітом до 200 мм.
Усередині сміливий кросовер отримав розкішну кабіну з чотирма сидіннями у компонуванні два плюс два. Задні сидіння були розроблені спеціально для ET9 і пропонують електричне регулювання у 18 напрямках разом із функцією нахилу, що забезпечує кут нахилу спинки до 45 градусів. Пара 14,5-дюймових OLED-екранів також прикріплена до задньої частини передніх сидінь.





Лі каже, що підняті сидіння в поєднанні з високими характеристиками їзди забезпечують пасажирам "заспокійливий досвід", який додатково посилюється скляним дахом на всю довжину кабіни. Для пасажирів на задніх сидіннях також є розкладні столики та 10-літровий мініхолодильник.
В основі нового чотиримісного кросовера лежить нещодавно розроблена 900-вольтова електрична архітектура в поєднанні з фірмовим модулем живлення з карбіду кремнію (SIC) на 1200 В. За словами Nio, він дозволяє заряджати батарею потужністю до 600 кВт, що достатньо для поповнення запасу ходу на 255 кілометрів за 5 хвилин.
У Nio вихваляли новий 5-нм 32-ядерний автомобільний процесор, який має понад 50 мільярдів транзисторів і, як стверджується, здатний виконувати понад 6 трильйонів команд на секунду зі швидкістю, яка на 75 відсотків перевищує середню швидкість в автомобільній промисловості.
Потужність для ET9 постачається двома новими електродвигунами, включно з тим, що Nio описує як перший у світі 925-вольтовий двигун W-Pin. Він здатний працювати зі швидкістю до 20 000 обертів на хвилину, встановлений ззаду та розвиває до 340 кВт. Спереду розміщено асинхронний двигун із питомою потужністю до 2,6 кВт/кг і максимальною потужністю 180 кВт.
Електроенергію забезпечує змінний літій-іонний акумулятор потужністю 120 кВт. Він використовує нові циліндричні комірки Nio і має щільність енергії 292 Вт-год/кг.
Ще одним досягненням Nio є те, що шасі кросовера повністю електричне. Робота дросельної заслінки, перемикання передач, рульового керування, підвіски та гальм повністю електрична, а не механічна. Стверджується, що повністю активна система підвіски SkyRide ET9 є більш досконалою, ніж на Porsche Panamera третього покоління.
Раніше Citroen представила оновлений електричний e-Space Tourer, який тепер може похвалитися збільшеним запасом ходу та оновленим дизайном як екстер'єру, так й інтер'єру.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!