Більше екранів та проєкторів, ніж у кінотеатрі: представлено електрокросовер від Huawei
Нову модель виробляє китаський бренд Seres, а Huawei постачає електричну трансмісію, датчики, інформаційно-розважальні системи тощо

Представлено флагманський кросовер від Huawei/Фото: Aito
Китайський виробник автомобілів Aito, яке спільно створили виробник мобільної техніки Huawei та автомобільний бренд Seres, випустив свій флагманський шестимісний електрокросовер M9. Автівка оснащена найновішими технологіями Huawei та пропонує більше екранів, ніж місць для пасажирів.
Деталі
Aito M9 — це великий кросовер із гладким кузовом звичної форми. У стриманому дизайні виділяються лише високотехнологічні фари, які нагадують седан Luxeed S7 від Huawei. Освітлювальні прилади оснащені технологією адаптивної матриці LED і можуть ідентифікувати пішоходів та інші транспортні засоби, а вбудований проєктор може перетворити будь-яку плоску поверхню на 100-дюймовий дисплей.
У салоні встановлено лазерний проєктор і висувну 32-дюймову панель, що дозволяє заднім пасажирам насолоджуватися фільмами, іграми або телешоу, не покидаючи сидінь.
Приладова панель Aito M9 схожа на суперекран Mercedes й також містить три дисплеї. 12,3-дюймова цифрова панель приладів, 15,6-дюймовий центральний інформаційно-розважальний екран і 16-дюймовий екран для переднього пасажира поєднуються з 75-дюймовим проєкційним дисплеєм і ще чотирма планшетами для кожного із задніх пасажирів (на додаток до лазерного проєктора). Вони працюють на системі HarmonyOS 4 від Huawei. Звук також унікальний завдяки аудіосистемі Huawei з 25 динаміками потужністю 2080 Вт і технології активного шумозаглушення.





6-місний салон кросовера можна трансформувати й навіть створити конфігурацію двоспального ліжка. Очевидно, що усі налаштування сидінь електричні, причому більшість із них регулюються у 14 напрямках та мають функції підігріву й вентиляції.
Aito M9 можна порівняти з BMW X7 за розмірами: довжина 5230 мм, ширина — 1999 мм, висота — 1800 мм, а колісна база — 3110 мм. Попри те, що це великий автомобіль, заявлений коефіцієнт лобового опору тут становить 0,264 Cd, що є відмінним показником.
Тут пропонують два варіанти трансмісії: повністю електричну та систему подовження запасу ходу (EREV). Електричка оснащена подвійними електродвигунами загальною потужністю 523 конячки і акумуляторною батареєю CATL ємністю 97,7 кВт/год, що забезпечує запас ходу в 630 км за стандартом CTLC.
З іншого боку, EREV має під капотом 1,5-літровий двигун/генератор з турбонаддувом, подвійні електродвигуни загальною потужністю 490 к.с. і батареї CATL ємністю 42 або 52 кВт-год. Це налаштування підходить для комбінованого пробігу 1362-1402 км із повністю зарядженою батареєю та повним баком пального.
Aito M9 вже доступний для замовлення в Китаї, де він коштує від ¥469 800 ($65 726) до ¥569 800 ($79 717). Перші поставки очікуються на початку 2024 року.
Раніше Citroen представила оновлений електричний e-Space Tourer, який тепер може похвалитися збільшеним запасом ходу та оновленим дизайном як екстер'єру, так й інтер'єру.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!