Перше авто, й одразу конкурент Porsche: Xiaomi показала свій електрокар SU7. Фото
Виробник смартфонів та іншої мобільної техніки збирається зайти на автомобільний ринок одразу з електромобілем рівня Porsche Taycan

Xiaomi офіційно представила свій перший електромобіль/Фото: Xiaomi
Китайський техногігант Xiaomi представив свій перший серійний автомобіль SU7 як електричний седан, що конкурує з Porsche Taycan. Він має надійти в продаж у всьому світі після запуску в Китаї наступного року.
Деталі
Новий седан дебютував через 1003 дні після оголошення Xiaomi про плани вийти на ринок електромобілів з початковими інвестиціями в 10 мільярдів юанів (1,4 мільярда доларів США) і планами ще на 70 мільярдів юанів (майже 10 мільярдів доларів) протягом 10 років.
На презентації в Шанхаї в четвер, 28 грудня, генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що компанія прагне стати одним із п’ятірки найкращих виробників автомобілів у світі протягом наступних 15-20 років. Він підкреслив:
Xiaomi буде конкурувати з Porsche і Tesla і створить автомобіль мрії для нової ери автомобільної промисловості.
Інші моделі Xiaomi включатимуть позашляховик, згідно з планами, які вже оприлюднила пекінська компанія.
Основою для першої серійної моделі Xiaomi є нова платформа електромобіля під внутрішньою назвою Modena. Вона була задумана для підтримки як 400-вольтової, так і 800-вольтової електричної архітектури, а також трансмісії з одним і двома двигунами.
Стиль SU7 був розроблений власними силами під керівництвом керівника відділу дизайну Xiaomi Сойєра Лі, який працював над дизайном автівок BMW.
При довжині 4997 мм, ширині 1963 мм і висоті 1440 мм новий седан на 34 мм довший, на 3 мм вужчий і на 44 мм вищий, ніж Porsche Taycan, а колісна база на 100 мм довша, ніж у його німецького конкурента (3000 мм).





Гладкі лінії сприяють заявленому коефіцієнту опору всього 0,195. Це робить його одним із найбільш аеродинамічно ефективних серійних автомобілів.
Потужність для SU7 надходить від електродвигунів власної розробки Xiaomi, названих на честь двигунів внутрішнього згоряння: V6, V6s і V8s.
Базовий V6 розвиває 295 конячок і крутний момент 400 Нм. Його планується використовувати виключно з 400-вольтовою електричною архітектурою в найдоступніших варіантах SU7. V6 середнього класу отримує додаткові 74 кінські сили і 100 Нм крутного моменту і сумісний з 800-вольтовою електричною архітектурою.
За словами Xiaomi, і V6, і V6s працюють зі швидкістю до 21 000 обертів на хвилину.
Двомоторна модель SU7 використовує комбінацію двигунів V6 і V6s для загальної потужності 664 к.с.і заявленого часу розгону до сотні за 2,78 с. Примітно, що седан також оснащений системою зарядки 875 вольтів для надшвидкого поповнення акумулятора.
Заявлено, що двигун V8, або так званий "гіпердвигун", який має вийти у 2025 році, вироблятиме до 670 конячок і 635 Нм при максимальному ККД 98,11% і питомій потужності 10,14 кВт/кг, що працює на 800-вольтній архітектурі.
Генеральний директор Xiaomi повідомив, що версії прототипів нового двигуна Xiaomi під час тестування досягали 35 000 об/хв, створюючи основу для ще більш потужних ітерацій нового седана китайської компанії в майбутньому.
Початкові моделі SU7 матимуть літій-іонну батарею CATL ємністю 101 кВт/год і запасом ходу у 800 кілометрів. Лей Цзюнь заявляє, що SU7 може проїхати до 220 км після п’ятихвилинної зарядки та 510 км після 15-хвилинної зарядки.
Xiaomi також розробила батарею ємністю 132 кВт/год із запасом ходу в 1000 км за китайським циклом випробувань CLTC. Кажуть, що платформа Modena, яка використовується в новій моделі Xiaomi, здатна вмістити версію батареї ємністю 150 кВт/год для діапазону 1200 кілометрів.
Дослідне виробництво SU7 вже почалося на фабриці Xiaomi в Пекіні.
Раніше китайський виробник автомобілів Aito, якого спільно створили виробник мобільної техніки Huawei та автомобільний бренд Seres, випустив свій флагманський шестимісний електрокросовер M9. Автівка оснащена найновішими технологіями Huawei та пропонує більше екранів, ніж місць для пасажирів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!