ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Honda показала два концепти електрокарів, які не схожі на жоден інший автомобіль. Фото

Авто 17:17 - 10 січня 2024

Японський виробник готується випустити нову революційну лінійку електромобілів, а ці концепти є першим поглядом на неї

Honda Saloon

Honda показала вражаючий концепт Saloon/Фото: Honda

Нова радикальна концепція Honda Saloon, яка служить для попереднього перегляду лінійки нових революційних електромобілів під назвою 0 Series, на 90% готова до виробництва у 2026 році. Останніми роками японський виробник відставав в індустрії електромобілів, але, здається, через кілька років він успішно надолужить це відставання з електрокарами, які не схожі ні на що інше, що ми бачили до цього.

Деталі

Під час презентації на виставці CES у Лас-Вегасі керівництво підтвердило, що остаточну модель, яку зараз представляє концепт Saloon, розроблено, і зараз у штаб-квартирі Honda в США проходять випробування серійного автомобіля перед очікуваним представленням у 2025 році.

Це буде перший електромобіль у новій лінійці Honda із символічною назвою 0 Series. Представляючи кардинальний перегляд підходу японського бренду до розробки електромобілів, і зосереджуючись на ефективності, взаємодії, місткості та автономності, нові моделі будуть продаватися на глобальних ринках, включаючи Європу, після запуску в США.

Європейський бос Honda Кацухіса Окуда сказав, що 0 Series — це "створення видатних проєктів з нуля, не обмежених існуючими припущеннями". І з цим не посперечаєшся, дивлячись на фото футуристичного Saloon.

На виставці CES у Лас-Вегасі було продемонстровано дві концептуальні моделі: розкішний флагман із низькою посадкою під простою назвою Saloon і фургон Space-Hub, орієнтований на гнучкість пересування людей, який поєднує в собі елементи кросовера і мінівена. Концепція Space-Hub непідтверджена для виробництва.

Тим часом дизайнер Тосінобу Мінамі підтвердив, що седан на 90% збереже цей зовнішній вигляд, додавши, що він втратить деякі особливості концепту такі як двері типу "крило чайки". За його словами, цифровий дисплей високої чіткості на передній частині може потрапити в салони, але компанія зараз оцінює доцільність такого рішення, адже не хоче, щоб він був там лише для вигляду. Дизайнер Honda наголосив:

Ми намагаємося досягти найвищої функціональної краси й зупинилися на цьому спортивному дизайні. Складно надати йому більше внутрішнього простору, водночас зробивши його спортивним, але це те, чого ми прагнемо – і, звичайно, ми хочемо, щоб це було бути спортивним.

У той час як екстер'єр майже повністю передає вигляд серійної версії, дизайн інтер'єру зазнає кардинальних змін перед виробництвом, але його планують показати найближчим часом.

У Honda також заявили, що намагатимуться створити нову цінність для електромобілів, подолавши обмеження товщини та важкості через велику та важку батарею, необхідну для забезпечення достатньо великого запасу ходу, а також великий та важкий корпус і платформу, необхідні для розміщення таких батарей. При цьому виробник не розкрив деталей, як саме він збирається цього досягти, але концепт Saloon показує, що це можливо.

Нове програмне забезпечення для керування батареєю, розроблене на основі досвіду понад одного мільйона електрифікованих Honda, які зараз їздять на дорогах, допоможе зменшити розряд батареї. Honda прагне, щоб її батареї все ще мали понад 90% корисної ємності після 10 років використання.

Honda також обіцяє, що ці нові електромобілі стануть "розумнішими" завдяки новим передовим інтелектуальним технологіям, які перетворяться на "продукти мобільності з програмним забезпеченням".

Усі автомобілі серії 0 матимуть автоматизовану систему водіння, яка базується на функції датчиків третього рівня. Нова система, яка наразі розробляється, використовуватиме передовий штучний інтелект для покращення своїх можливостей прийняття рішень і надання відповідей, більш схожих на людські.

Нова функція має на меті забезпечити можливість розгортання програмного забезпечення Honda для автономного водіння нового покоління на "звичайних дорогах", а також на багатосмугових автомагістралях.

Найважливіше, однак, те, що Honda обіцяє, що її електромобілі з автономним керуванням будуть доступнішими, ніж ті, що зараз є на ринку, що свідчить про те, що ціни на цю технологію можуть знизитися з масштабом.

У Honda не змогли підтвердити, скільки автомобілів зрештою сформують модельний ряд серії 0, але заявили, що безпосередня увага зосереджена на електромобілях середнього розміру, подібних до концептуального п’ятиметрового седана. Наприкінці десятиліття, боси компанії припускають, що почнуть оцінювати бізнес-кейс для менших моделей у стилі Civic і Jazz.

Раніше ми повідомляли, що Kia планує увійти у світ комерційних автомобілів у 2025 році з приголомшливим модульним електричним фургоном під назвою PV5, а згодом його доповнить ціла лінійка компактних вантажівок.

Джерело: Autocar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин