ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Заявлений пробіг значно більший: журналісти порівняли реальний запас ходу 11 популярних електрокарів

Авто 14:23 - 30 січня 2024

Звичайно, усім відомо, що заявлений пробіг електромобіля відрізняється від реального, але мало хто розуміє наскільки велика різниця насправді

BMW і5

Різниця колосальна: журналісти перевірили реальний запас ходу 11 електрокарів/Фото: BMW

Журналісти німецького підрозділу автомобільного видання Motor 1 вирішили перевірити реальний запас ходу 11 популярних електромобілів. Дослідники вимірювали пробіг на одному заряді у максимально наближених до реальних умовах використання. Результати показали, що заявлений запас ходу відрізняється від реального в середньому на 29%, а це зазвичай понад 150 кілометрів.

Деталі

Тестовані автомобілі рухалися одночасно вздовж "Autostrada del Grande Raccordo Anulare" — кільцевої дороги, що оточує Рим, Італія, забезпечуючи рівні умови для кожного транспортного засобу. Вибір такого маршруту невипадковий — він довший за знамениту трасу Нюрбургринг і імітує умови, з якими звичайний водій стикається під час щоденної їзди. Тут є свої затори, місця для прискорення, зупинки та всі інші аспекти щоденної поїздки. Той факт, що всі транспортні засоби рухаються разом, усуває ризик помилки, що для деяких автівок дорога буде легшою, ніж для інших.

Перевірялися моделі електромобілів у різних кузовах та від різних виробників: BMW i5, BYD Seal, Fiat 600e, Hyundai Ioniq 6, Jeep Avenger, Kia EV9, Lexus RZ, Lucid Air, Tesla Model 3, Toyota bZ4X і VW ID.7. Усі автомобілі заряджалися на 100% і рухалися, доки не залишиться 5%. Звичайно, ви можете сказати, що 5% заряду це ще "ого скільки кілометрів пробігу", але насправді ніхто не їздитиме на своєму електромобілі, поки він повністю не розрядиться. Це просто не практично та й більшість виробників рекомендують не садити батарею менше ніж на 10%, тому такі умови тесту чудово відображають суть "реального пробігу".

Температури навколишнього середовища у відео не згадуються, але на одному з автомобілів можна помітити показник у 13°C, тож погодні умови можні вважати оптимальними.

Lucid Air GT став абсолютним переможцем за дальністю поїздки, переважно завдяки своєму величезному акумулятору на 112 кВт/год. Але коли мова йде про те, щоб найближче відповідати заявленому пробігу (за стандартом WLTP), BMW i5 був найбільш вражаючим. Розкішний німецький автомобіль відхилився від заявленого діапазону лише на 16% і був єдиним, хто "не доїхав" до свого стандарту менш ніж на 100 кілометрів. Для порівняння: Lucid Air GT проїхав на 32% менше заявленого запасу ходу, тобто на 268 кілометрів менше.

Найгірше себе продемонстрували Lexus RZ та Toyota bZ4X, які десь загубили 40% від заявленого запасу ходу. Найефективнішою (найкраще співвідношення подоланої відстані до розміру батареї) серед протестованих електрокарів виявилася Tesla Model 3, яка споживала 15,1 кВт-год/100 км. На детальніші дані можете переглянути у таблиці нижче.

МодельРеальний пробігЗаявлений пробіг (WLTP)Споживання енергіїРозмір батареї
Lucid Air571 km839 km19.6 kWh/100km112 kWh
Tesla Model 3498 km629 km15.1 kWh/100km75 kWh
BMW i5489 km582 km16.6 kWh/100km81.2 kWh
Hyundai Ioniq 6476 km614 km18.1 kWh/100km74 kWh
BYD Seal452 km570 km18.3 kWh/100km82.5 kWh
Kia EV9448 km563 km18.5 kWh/100km96 kWh
Volkswagen ID.7400 km621 km19.3 kWh/100km77 kWh
Fiat 600e282 km409 km19.6 kWh/100km51 kWh
Jeep Avenger275 km401 km21.4 kWh/100km51 kWh
Toyota bZ4X249 km419 km25.7 kWh/100km64 kWh
Lexus RZ243 km406 km26.3 kWh/100km64 kWh

Раніше ми ділились списком 10 найпопулярніших автомобілів на європейському ринку у 2023 році. Єдиний електромобіль у рейтингу опинився на першому місці.

Джерело: Arena EV

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин