Заявлений пробіг значно більший: журналісти порівняли реальний запас ходу 11 популярних електрокарів
Звичайно, усім відомо, що заявлений пробіг електромобіля відрізняється від реального, але мало хто розуміє наскільки велика різниця насправді

Різниця колосальна: журналісти перевірили реальний запас ходу 11 електрокарів/Фото: BMW
Журналісти німецького підрозділу автомобільного видання Motor 1 вирішили перевірити реальний запас ходу 11 популярних електромобілів. Дослідники вимірювали пробіг на одному заряді у максимально наближених до реальних умовах використання. Результати показали, що заявлений запас ходу відрізняється від реального в середньому на 29%, а це зазвичай понад 150 кілометрів.
Деталі
Тестовані автомобілі рухалися одночасно вздовж "Autostrada del Grande Raccordo Anulare" — кільцевої дороги, що оточує Рим, Італія, забезпечуючи рівні умови для кожного транспортного засобу. Вибір такого маршруту невипадковий — він довший за знамениту трасу Нюрбургринг і імітує умови, з якими звичайний водій стикається під час щоденної їзди. Тут є свої затори, місця для прискорення, зупинки та всі інші аспекти щоденної поїздки. Той факт, що всі транспортні засоби рухаються разом, усуває ризик помилки, що для деяких автівок дорога буде легшою, ніж для інших.
Перевірялися моделі електромобілів у різних кузовах та від різних виробників: BMW i5, BYD Seal, Fiat 600e, Hyundai Ioniq 6, Jeep Avenger, Kia EV9, Lexus RZ, Lucid Air, Tesla Model 3, Toyota bZ4X і VW ID.7. Усі автомобілі заряджалися на 100% і рухалися, доки не залишиться 5%. Звичайно, ви можете сказати, що 5% заряду це ще "ого скільки кілометрів пробігу", але насправді ніхто не їздитиме на своєму електромобілі, поки він повністю не розрядиться. Це просто не практично та й більшість виробників рекомендують не садити батарею менше ніж на 10%, тому такі умови тесту чудово відображають суть "реального пробігу".
Температури навколишнього середовища у відео не згадуються, але на одному з автомобілів можна помітити показник у 13°C, тож погодні умови можні вважати оптимальними.
Lucid Air GT став абсолютним переможцем за дальністю поїздки, переважно завдяки своєму величезному акумулятору на 112 кВт/год. Але коли мова йде про те, щоб найближче відповідати заявленому пробігу (за стандартом WLTP), BMW i5 був найбільш вражаючим. Розкішний німецький автомобіль відхилився від заявленого діапазону лише на 16% і був єдиним, хто "не доїхав" до свого стандарту менш ніж на 100 кілометрів. Для порівняння: Lucid Air GT проїхав на 32% менше заявленого запасу ходу, тобто на 268 кілометрів менше.
Найгірше себе продемонстрували Lexus RZ та Toyota bZ4X, які десь загубили 40% від заявленого запасу ходу. Найефективнішою (найкраще співвідношення подоланої відстані до розміру батареї) серед протестованих електрокарів виявилася Tesla Model 3, яка споживала 15,1 кВт-год/100 км. На детальніші дані можете переглянути у таблиці нижче.
Модель | Реальний пробіг | Заявлений пробіг (WLTP) | Споживання енергії | Розмір батареї |
---|---|---|---|---|
Lucid Air | 571 km | 839 km | 19.6 kWh/100km | 112 kWh |
Tesla Model 3 | 498 km | 629 km | 15.1 kWh/100km | 75 kWh |
BMW i5 | 489 km | 582 km | 16.6 kWh/100km | 81.2 kWh |
Hyundai Ioniq 6 | 476 km | 614 km | 18.1 kWh/100km | 74 kWh |
BYD Seal | 452 km | 570 km | 18.3 kWh/100km | 82.5 kWh |
Kia EV9 | 448 km | 563 km | 18.5 kWh/100km | 96 kWh |
Volkswagen ID.7 | 400 km | 621 km | 19.3 kWh/100km | 77 kWh |
Fiat 600e | 282 km | 409 km | 19.6 kWh/100km | 51 kWh |
Jeep Avenger | 275 km | 401 km | 21.4 kWh/100km | 51 kWh |
Toyota bZ4X | 249 km | 419 km | 25.7 kWh/100km | 64 kWh |
Lexus RZ | 243 km | 406 km | 26.3 kWh/100km | 64 kWh |
Раніше ми ділились списком 10 найпопулярніших автомобілів на європейському ринку у 2023 році. Єдиний електромобіль у рейтингу опинився на першому місці.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!