ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

BMW представила свій новий топовий електричний універсал i5 Touring. Фото

Авто 20:46 - 07 лютого 2024

Нове покоління культового універсала пропонує топові характеристики, але й коштує відповідно

BMW i5 Touring

BMW випустила вражаючий i5 Touring/Фото: BMW

BMW 5-ї серії Touring десятиліттями був улюбленим універсалом десятків тисяч автолюбителів. З першого покоління він встановлював еталони, за якими порівнювалися інші універсали преміумкласу. Зрозуміло, що поява його першої повністю електричної версії є особливою.

Деталі

Абсолютно новий BMW i5 Touring є частиною 6-го покоління 5-ї серії, і ніхто не приховує той факт, що це справжній монстр. Розтягнувшись до 5060 мм із колісною базою 2995 мм, це, безперечно, найбільший універсал у своєму класі, і, як і седан, він пропонує купу простору. Місця для ніг і плечей ззаду залишається достатньо, а багажник збільшується з 570 літрів до 1700 літрів.

Повністю електричні моделі i5 Touring займають головне місце в асортименті. Початкові моделі оснащені дизельними та дизель-гібридними силовими агрегатами, тоді як верхня полиця зарезервована для двох моделей повністю з акумуляторним живленням. Як і можна було очікувати, новий i5 постачається з новими технологіями та топовою продуктивністю, але й за відповідну ціну.

Першою моделлю, яка буде випущена цієї весни, є i5 eDrive40 Touring із ціною 72 200 євро в Німеччині. Це дорого, звичайно, але комплектація відповідна. Оснащений єдиним електродвигуном потужністю 340 к.с., встановленим на задній осі, цей Touring розганяється від 0 до 100 км/год за 6,1 секунди. Седан i5 eDrive40 має таку саму силову установку.

Акумуляторна батарея ємністю 81,2 кВт-год забезпечує достатній заряд, щоб новий i5 Touring міг проїхати 560 км на одному заряді. Менші 18-дюймові колеса з вузькими шинами, ймовірно, багато в чому впливають на вражаючий запас ходу, розподіл ваги 50:50 має забезпечити чудову керованість, а задня пневматична підвіска зробить повністю завантажену задню частину легкою, як пір’їнка.

Якщо вам потрібна додаткова швидкість, повнопривідний i5 M60 xDrive Touring має достатньо потужності, щоб змусити старіші моделі M5 Touring почервоніти. Оснащений двома електродвигунами, загальною потужністю 601 к.с. та крутним моментом 820 Нм. Цей універсал розганяється від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди. Максимальна швидкість тут становить 230 км/год. Дуже круто, як для універсала (це стосується й ціни – 101 500 євро).

Оснащена такою ж батареєю ємністю 81,2 кВт/год, версії M60 вдається досягти запасу ходу до 506 км за циклом WLTP.

У той час як eDrive40 оснащений задньою пневматичною підвіскою, M60 додає підвіску M Sport, покращені гальма M Sport і адаптивне шасі Professional з регульованими амортизаторами, активним рульовим керуванням і додатковим керуванням поперечною динамікою. Ще одна опція для M60 – активна стабілізація крену та активний контроль крену.

Опинившись в салоні, вас зустріне новий вигнутий екран BMW, який поєднує в собі панель приладів і екран керування. На базі найновішої ОС BMW 8.5 інформаційно-розважальна система оснащена функцією доступу Quick Select і віртуальним помічником. Хмарне програмне забезпечення BMW Maps є стандартним, тоді як додатковий пакет Professional додає проєкційний дисплей із розширеним переглядом.

Раніше ми повідомляли, що у Парижі втричі піднімуть вартість паркінгу для важких автівок. У столиці Франції так вирішили боротися зі зростаючою популярністю великих автомобілів.

Джерело: Arena EV

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин