ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Ні, це не фотошоп: Citroen випускає дивний "двоголовий" фургон, в якому насправді є сенс

Авто 15:46 - 13 травня 2024

Насправді, випустити таку штуку — це геніальна ідея

Ні, це не фотошоп: Citroen випускає дивний "двоголовий" фургон, в якому насправді є сенс

Citroen продає фургон з двома кабінами на різних кінцях/ Фото: Citroen

Вантажні автомобілі рідко можуть чимось здивувати, але у Citroen є одна модель, яка змусить вас подумати: "Навіщо?". А насправді в існуванні цієї штуки є сенс.

Деталі

Citroen Relay вас точно здивує, адже це фургон з двома "головами" на різних кінцях, такий собі автомобільний кіт-пес. По-суті — це дві передні частини вантажівки Fiat Ducato, зєднані перемичкою. Citroen називає таку форму Back to Back (спина до спини... краще й не скажеш).

Цю незвичну автівку помітив користувач форуму Reddit на британському сайті комерційних автомобілів Citroën. Ідея Relay Back to Back полягає в зниженні витрат на виробництво та доставку. Фургони з’єднані болтами на тимчасовій конструкції та призначені для сторонніх компаній, які будують будинки на колесах та кемпери чи для евакуаційних та екстрених служб, які потребують спеціальних транспортних засобів.

Витрати на виробництво зменшуються, оскільки Citroen будує фургони без необхідності додавати звичайну задню частину шасі з кабіною. Витрати на доставку також зменшуються, оскільки Relay Back to Back займає менше місця, ніж два окремих комерційних транспортних засоби Relay Chassis Cab. Оскільки фургони мають передній привід, після доставки не потрібно позбуватися карданних валів.

Фото: Citroen

Підприємства також мають більшу свободу у створенні власних задніх частин без обмежень задньої частини шасі кабіни, яку надає автовиробник. Зменшення складності не тільки знижує витрати, але й зменшує відходи. Компанії, які виробляють транспортні засоби на базі кабіни, більше не повинні мати справу з шасі, встановленими на заводі, і можуть відразу перейти до установки своїх задніх навісних частин під замовлення.

Як би дивно це не виглядало, це безпрограшна ситуація. Інший бренд Stellantis, Peugeot, робить те саме з механічно пов’язаним Boxer Back to Back. Звичайно, ці моделі мають власні двигуни, коробки передач, номери VIN тощо. Це практично два фургони, які з’єднані між собою лише під час транспортування.

Дві моделі Back to Back мають однакову стартову ціну 36 018 фунтів стерлінгів, що за поточним обмінним курсом становить майже 45 000 доларів США. При цьому на сайтах Peugeot та Citroen не зазначено, чи це ціна за одну "половину", чи за обидві.

Раніше виробник люксових автівок Bentley зняв дах зі свого ексклюзивного Batur, щоб створити найдорожчий автомобіль бренду і один із найпотужніших кабріолетів з двигуном внутрішнього згоряння.

Джерело: Motor1

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин