Представлено стильний і компактний повнопривідний гібрид Jeep Avenger 4xe. Фото
Електричний привід покращує позашляхові здібності цього активного малюка

Jeep представила Avenger з позашляховими здібностями/Фото: Jeep
Jeep Avenger є надзвичайно популярною моделлю серед компактних кросоверів, але з новою версією 4xe він отримав те, чого йому дуже бракувало – позашляхові вміння, які є сильною рисою бренду Jeep.
Деталі
У той час як інші існуючі варіанти цього невеликого кросовера мають виключно передній привід (включаючи Jeep Avenger Electric), Avenger 4xe має повний привід: електромотор приводить в рух задні колеса, а 1,2-літровий бензиновий двигун з допомогою іншого електродвигуна приводить в рух передні колеса.
Щоб характеризувати його як повноцінний гібрид, 4xe не вистачає заряду батареї, щоб працювати лише на електриці. Натомість це м’який гібрид, тому електродвигун лише надає допомогу у економії палива, продуктивності, а також зчепленні.
На додаток до нового повного приводу, 4xe має додатковий кліренс на 10 мм порівняно зі звичайним Avenger, а також нову задню підвіску, яка, за словами Jeep, має забезпечити додатковий комфорт на нерівних дорогах. Всюдихідні шини також продаватимуться як опція.
Jeep каже, що система повного приводу здатна гарантувати, що його задній електромотор ніколи не залишиться розрядженим. На низьких швидкостях (до 30 кілометрів на годину) і якщо вибрано спортивний або один із позашляхових режимів, двигун завжди активний. На вищих швидкостях або з перемикачем приводу в автоматичному режимі він активується лише за потреби на швидкості до 90 км/год – на вищих швидкостях 4xe можна керувати лише з переднім приводом.





Загальна вихідна потужність 4xe становить 134 к.с., причому кожен електродвигун має потужність 29 к.с. Модель розганяється до 100 км/год за 9,5 с, що робить її найшвидшим Avenger (за винятком електричної версії).
Передній бампер був оновлений, а також протитуманні фари трохи зрушені вгору. Ви також зможете доплатити за матову наклейку на капоті. На даху з'явилися рейлінги. Єдине, що змінилося ззаду, це додавання заднього буксирувального гака.
Всередині 4xe майже такий же, як і звичайний Avenger, за винятком кислотно-зеленого значка 4xe та нових водонепроникних сидінь, які можна мити. Салон забезпечує гарний огляд з автомобіля, а сидіння та кермо мають багато регулювань, тому більшість водіїв не матиме проблем із пошуком зручного положення за кермом. Стандартна 10,25-дюймова інформаційно-розважальна система Avenger є інтуїтивно зрозумілою у використанні та швидко відгукується.
Avenger 4xe буде доступний для замовлення до кінця 2024 року, точна дата ще не підтверджена. Можна буде вибрати між двома новими комплектаціями Upland і Overland.Повний перелік обладнання залишається в таємниці. Ціна також поки невідома, але експерти прогнозують, що Avenger з позашляховими здібностями обійдеться у близько 38 тисяч доларів США.
Раніше ми повідомляли, що виробник позашляховиків Ineos песимістично ставиться до того, що синтетичне паливо може продовжити термін служби двигуна внутрішнього згоряння, навіть після того, як ЄС вирішив дозволити обмежене використання вуглецево-нейтрального бензину для нових автомобілів після 2035 року.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!