Китайський бренд Leapmotor представив у Європі два супердоступні електромобілі
Щоб уникнути підвищеного мита, китайський партнер Stellantis незабаром почне виробництво компактного T03 у Польщі, а наступним буде кросовер C10

Leapmotor представила бюджетні електромобілі для європейського ринку/Фото: Stellantis
У Європі з'являється все більше доступних електромобілів і щойно цей список поповнив китайський Leapmotor T03, який буде одним із найдешевших електромобілів у Європі зі стартовою ціною 18 900 євро.
Деталі
Між Європою та Китаєм зараз йде справжня торгівельна війна, адже китайці планували захопити європейський ринок своїми дешевими електромобілями, але Європа у відповідь ввела височенні мита на авто з Китаю. У випадку з T03 від Leapmotor цих мит немає, оскільки він буде створюватися у Європі. Завдяки угоді про спільне підприємство зі Stellantis очікується, що перші T03 зійдуть з виробничої лінії в Тихи, Польща, до кінця року. Цей же завод також виготовляє Alfa Romeo Junior, Jeep Avenger і Fiat 600.
T03 має дуже конкурентоспроможну ціну та чудові характеристики для автомобіля такого розміру. Він живиться від акумуляторної батареї ємністю 37,3 кіловат-годин, що забезпечує йому запас ходу за стандартом WLTP 265 кілометрів, і він також має бути досить м’яким у русі із переднім двигуном потужністю 95 кінських сил.





Він приблизно такого ж розміру, як і його основний прямий суперник, Dacia Spring, але він потужніший і має більший запас ходу. Spring, який цього року отримав друге покоління, є трохи доступнішим, але це може змінитися, коли набудуть чинності нові мита на імпорт автомобілів китайського виробництва. Spring виготовляється в Китаї, але Dacia шукає способи перенести виробництво до Європи.
Завдяки підключенню Stellantis транспортні засоби Leapmotor у Європі матимуть доступ до широкого спектра національних сервісних мереж, які було б неможливо створити, якби китайський автовиробник не об’єднався з одним зі світових гігантів автомобілебудування.
За словами генерального директора Stellantis Карлоса Тавареса, завдяки потужній системі розподілу запчастин Stellantis клієнти Leapmotor отримають переваги від неперевершеного рівня обслуговування, що є важливою відмінністю.
T03 — не єдиний електромобіль Leapmotor, який надійшов у продаж у Європі. Друга модель — C10, електричний кросовер, який більший за Volkswagen ID.4. Він лише трохи менший за новий електричний Porsche Macan. Він обіцяє "найкращу в своєму класі безпеку, інтелектуальну взаємодію з користувачем і преміумрівень комфорту" за ціною від 36 400 євро, що дешевше, ніж усі конкуренти подібного розміру. Його LFP-батарея ємністю 69,9 кВт/год забезпечує 420 км запасу ходу WLTP.





На відміну від T03, Leapmotor не буде збирати C10 в Європі, що робить його вразливим до коливань цін на автомобілі, імпортовані з Китаю. Компанія Leapmotor не оголосила про плани виробництва C10 в Європі, але заявила, що планує представити нові моделі на континенті протягом наступних трьох років.
Раніше Mazda нарешті представила свій перший повноцінний електромобіль, седан EZ-6. Розроблений у партнерстві з китайським виробником Changan, він випускається як у повністю електричній версії, так і у версії збільшеним радіусом дії (EREV).
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!