Як тобі таке, Porsche? Китайці випустили недорогий й надзвичайно швидкий електричний спорткар
Електромобілі зазвичай важкі, а спорткари мають бути легким, але китайцям вдалось вирішити цю невідповідність

Як тобі таке, Porsche? Китайці випустили недорогий й надзвичайно швидкий електричний спорткар/Фото: Wheelboy
Електромобілі сяють у більшості автомобільних сегментів, але є кілька, які важче перевезти з викопного палива на електрику. Серед таких сегментів — спорткари, адже, зазвичай, це легкі автомобілі, а електромобілі відчутно важчі за автівки з ДВЗ (через вагу акумулятора). Проте китайцям вдалось вирішити цю головоломку й випустити легкий, швидкий та на диво дешевий спортивний електромобіль.
Деталі
Такі легендарні моделі, як Lotus Exige, Alfa Romeo 4C та Mazda Miata десятиліттями захоплювали водіїв веселими поїздками звивистими дорогами й досі поки не мали аналогів в електричному світі. Але тепер китайці зробили хорошу спробу передати справжній дух спорткара електромобілю.
SSC (Small Sports Car) SC01 має повний привід, подвійний двигун із сумарною потужністю 429 кінських сил та крутним моментом 560 Нм. Це не звучить багато в епоху, коли 1000 к.с. здається пересічною характеристикою для електромобіля, але на відміну від багатьох таких електричок, SC01 важить набагато… навіть не так — НАБАГАТО менше, лише 1365 кг.
Спорткар з ДВЗ все ще буде трохи легшим, але вага SC01 все одно дуже далека від майже двох тонн Tesla Model 3 Performance.
Завдяки своїй вазі, цей спортивний китаєць може розганятися від 0 до 100 км/год за 2,9 секунди, і, що ще важливіше, він чудово проходить повороти, у яких відчувається майже як будь-який середньомоторний спортивний автомобіль.
SC01 має схожу на гоночну підвіску, трубчасте шасі з просторовою рамою та повністю алюмінієвий кузов, що дозволяє йому знизити вагу. Один зі способів досягти типової керованості середньомоторного спортивного автомобіля — це розташування акумуляторного блоку саме там, де зазвичай стоїть ДВЗ у спорткарі. Він розміщений за салоном, а не в підлозі.
Хоча ви могли б подумати, що це піднімає центр маси автомобіля (що, ймовірно, правда) — це насправді не має значення, оскільки автомобіль дуже низький (приблизно на 10 см нижче, ніж Miata), тому трохи додаткової ваги вище в автомобілі не зіпсує керованість.
Скільки ж коштує це задоволення? У Китаї SC01 продається всього за 32 тисячі доларів у еквіваленті, а його найближчим конкурентом може стати тільки Tesla Roadster, яка невідомо коли з'явиться (і точно буде дорожчою).
Читайте також: ви сміялися з безпеки китайських автомобілів, але тепер вони найкращі.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!