Ford може вас найняти, якщо ви вмієте класно називати речі
Головне, щоб вони не взяли до себе експерта з Toyota

Ford може вас найняти, якщо ви вмієте класно називати речі/Фото: Bill Pugliano/Getty Images
Неймінг безумовно є важливою частиною сучасного автомобільного маркетингу. Розуміючи це, Ford шукає експерта, який придумуватиме вдалі назви для майбутніх моделей компанії. Фахівець з назв може здаватися дивною професією, але ви лише згадайте Toyota bZ4x — японцям точно не завадив би хороший спеціаліст з неймінгу.
Деталі
Проте портфоліо Ford рясніє вдалими назвами, просто згадайте: Mustang, Bronco, Raptor, Explorer, Maverick, Fiesta. Ніяких вам цифр з крапками чи абревіатур, у яких чорт ногу зломить (чи їх поєднань, як у Mazda — там взагалі суперкомп'ютер потрібен, щоб розібратися в усіх цих CX-5, MX-30, RX-100500 тощо).
Ford намагається тримати марку (якби тавтологічно це не звучало) й наймає “стратега з номенклатури”, який звітуватиме директору компанії з глобальної номенклатури. У часи штучного інтелекту такі вакансії виглядають архаїзмами.
Згідно з оголошенням, Ford шукає когось, хто “може поєднати лінгвістичну креативність з бізнес-стратегією, створюючи назви, які не тільки запам'ятовуються та мають значення, але й відповідають нашій ширшій архітектурі бренду та юридично життєздатні”. Звучить не так просто, як могло здатися на перший погляд.
Зараз у Ford є глобальний “Центр передового досвіду з найменування та таксономії”, який займається не лише найменуванням автомобілів. Як зазначається в описі вакансії, Центр керує всім у Ford, що потребує назви. Це можуть бути такі речі, як служба комерційних автомобілів Ford, Ford Pro або внутрішні речі, про які ми ніколи не чуємо.
На посаді такого рівня у Ford пропонують зарплату від 112 000 до 212 000 доларів на рік. Але для отримання цієї посади потрібен досвід — зокрема, Ford шукає 6 або більше років роботи в номенклатурі, тому аматорам з найменування не потрібно подавати заявку.
Раніше чотириразовий чемпіон Формули-1 Макс Ферстаппен назвав найгірші автомобілі у світі.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!