Пікап Chevrolet побив рекорд з найдовшої поїздки електромобіля на одному заряді
Електропікапи не можуть похвалитися ефективністю, але можуть "дати прикурити" будь-кому в тому, що стосується запасу ходу

Пікап Chevrolet побив рекорд з найдовшої поїздки електромобіля на одному заряді/Фото: General Motors
General Motors вразила новим світовим рекордом — найдовшою поїздкою електромобіля на одному заряді акумулятора. Й доягла вона цього на пікапі Silverado, перевершивши досягнення Lucid Air GT на майже 500 кілометрів.
Деталі
Silverado EV Max Range Work Truck (8WT) 2025 року має офіційний запас ходу в 792 км, що менше, ніж у Lucid Air Grand S Touring з запасом ходу 830 км (це верхівка американського ринку). При цьому, очевидно, що пікап значно гірший у плані ефективності використання енергії.
Рекорд поїздки Lucid на одному заряді становить 1205 км. Але інженери GM почали задумувати, наскільки Silverado Max Range WT може насправді заїхати за умови хорошого планування. Ціллю стали 1000 миль (понад 1600 кілометрів). Було сформульовано відповідне завдання, і команда почала їздити на серійному Silverado MR WT, щоб удосконалити свої стратегії гіперподорожей. Віцепрезидент GM з питань акумуляторів, силової установки та сталого розвитку Курт Келлі пояснює:
Досягнення такого запасу ходу на повній зарядці не трапляється випадково. Це вимагає глибокої інтеграції хімії акумуляторів, ефективності приводного агрегату, програмного забезпечення та інженерії транспортних засобів.
Кожен інженер привніс свій власний досвід у розробку стратегій водіння, і команда швидко розробила цілісний план дій. Деякі зі стратегій були досить очевидними методами збільшення пробігу, які можуть бути недоступні звичайному водієві. Наприклад, водій був здебільшого сам, щоб зменшити додаткову вагу пасажирів, а запасне колесо вантажівки зняли, щоб ще більше зменшити вагу.
Сильна модифікація автомобіля повністю суперечила б духу випробування, але команда внесла деякі незначні зміни, які залишилися в рамках інструкції з експлуатації. Вони накачали всі шини до найвищого рекомендованого тиску, щоб зменшити опір коченню, точно налаштували розвал-сходження для оптимальної продуктивності та встановили склоочисники якомога нижче, щоб мінімізувати опір. Вони також додали кришку багажника для плавнішого потоку повітря. Клімат-контроль під час встановлення рекорду був вимкнений.
Коли це було безпечно, кожен водій підтримував швидкість у діапазоні від 32 до 40 км/год, що було визначено як найефективніший можливий діапазон руху. Вони виявили, що на таких низьких швидкостях практично вся енергія акумулятора вантажівки спрямовується на рух, при цьому мінімальна енергія поглинається іншими системами та функціями.
Вантажівка їздила заздалегіть наміченим круговим маршрутом дорогами загального користування.
Пікапу вдалось подолати 1059,2 милі (1704,6 кілометра), що майже на 500 кілометрів більше, ніж рекорд Гіннеса, встановлений Lucid минулого місяця. При цьому GM не націлилася на Книгу рекорді, а поставилася до цього подвигу як до внутрішнього інженерного та науково-дослідного завдання для своєї команди.
Раніше чотириразовий чемпіон Формули-1 Макс Ферстаппен назвав найгірші автомобілі у світі.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!