ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Це взагалі законно? Mercedes-AMG GT XX за раз побив 25 рекордів

Авто 14:10 - 25 серпня 2025

Елегантний концепт німецького бренду виводить електромобілі на новий рівень

Це взагалі законно? Mercedes-AMG GT XX за раз побив 25 рекордів

Це взагалі законно? Mercedes-AMG GT XX за раз побив 25 рекордів/Фото: Mercedes

Концепт Mercedes-AMG GT XX, який є попереднім поглядом на майбутній чотиридверний електричний седан, побив за кілька днів 25 рекорді, головним з яких є досягнення за дальністю пробігу за 24 години.

Деталі

Елегантний електричний чотиридверний седан з аеродинамічними крилами, керованими через Bluetooth, подолав не менше 5479 кілометрів за 24 години. Це на 1518 км більше, ніж попередній рекорд, встановлений XPeng P7 на початку цього місяця.

Автомобіль рухався зі постійною швидкістю 300 кілометрів на годину, зупиняючись лише для підзарядки з не менш вражаючою потужністю 850 кіловатів. Це дозволило електричному концептуальному автомобілю невпинно працювати день за днем ​​і ніч за ніччю.

Команда з 17 водіїв, включаючи пілота Формули-1 Джорджа Рассела, по черзі сідали за кермо по дві години, керуючи майже вісім днів поспіль. Наприкінці виснажливого тестового заїзду Mercedes-AMG GT XX зумів подолати еквівалент окружності Землі за рекордний час: 40 075 км за 7 днів, 13 годин, 24 хвилини та 7 секунд. На додачу до всього, не один, а два електромобілі GT XX виконали завдання.

Серед інших рекордів: найдовша дистанція, подолана за 12, 24, 48, 72, 96, 120, 144 та 168 годин.

Так, це концепт-кар, але він, ймовірно, дуже схожий на майбутнє чотиридверне купе Mercedes-AMG GT. Схожої продуктивності слід очікувати й від серійної моделі. Крім того, з часом дешевші моделі Mercedes-Benz обов'язково отримають вигоду від технології, яка дозволила німецькому автовиробнику зробити такий фурор з AMG GT XX.

Автівка-рекордсмен оснащена трьома електродвигунами Yasa з масляним охолодженням та аксіальним потоком. Вона видає трохи більш як 1360 кінських сил. Двигуни, два ззаду та один спереду, інтегровані у високопродуктивні електричні приводи. Передній двигун працює як підсилювач, тому автівку можна вважати переважно задньопривідною.

Акумулятор AMG GT XX також досить особливий. Він оснащений нещодавно розробленими циліндричними нікель-кобальт-марганцево-алюмінієвими (NCMA) елементами, які забезпечують щільність енергії 300 ват-годин/кілограм. Весь блок містить понад 3000 елементів, а температуру кожного елемента можна безпосередньо регулювати за допомогою непровідної масляної системи охолодження. Все це, у поєднанні з номінальною напругою блоку понад 800 В, означає, що GT XX може приймати понад 850 кВт потужності при підключенні до достатньо потужного швидкого зарядного пристрою постійного струму, що спрощує підзарядку під час тривалих поїздок.

За даними Mercedes-AMG, елегантний чотиридверний електромобіль може отримати запас ходу в 400 кілометрів всього за п'ять хвилин зарядки.

Раніше ми писали, що гендиректор Mercedes-Benz б'є на сполох, вважаючи, що європейська автоіндустрія прямує до колапсу, надмірно захопившись електромобілями.

Джерело: Insideevs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин