ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Volkswagen звинувачують у смертельних аваріях через сенсорні кнопки на кермі

Авто 15:35 - 21 серпня 2025

Мало кому з водіїв подобаються сенсорні кнопки на кермі, але тепер це питання вийшло далеко за межі особистих вподобань

Volkswagen звинувачують у смертельних аваріях через сенсорні кнопки на кермі

Volkswagen звинувачують у смертельних аваріях через сенсорні кнопки на кермі/Фото: Sean Gallup/Getty Images

Роками автомобільна промисловість намагалася переконати водіїв, що їхні автомобілі мають більше нагадувати смартфони. Елементом цієї стратегії була й повсюдна заміна фізичних кнопок сенсорними, що дуже не сподобалося більшості водіїв, а тепер узагалі й виявилось несподіваним погіршенням безпеки.

Деталі

Хоч Volkswagen й зробила розворот від сенсорних кнопок, але вони уже встигли наробити проблем. Тепер німецька компанія змушена розбиратися з колективними судовим позовом, який звинувачує сенсорні кнопки на кермі авто у смертельних аваріях.\

Позов зосереджений на кнопках, розташованих на кермі таких автомобілів, як ID.4 та ID.Buzz (серед інших моделей VW, таких як Golf). У ньому стверджується, що кнопки занадто чутливі, тому дуже легко випадково активувати функції, просто провівши пальцем по ємнісній області на площині керування. Це означає, що швидке обертання керма в русі може бути еквівалентом набору номера в кишені на смартфоні.

Однією з функцій, яку можна активувати на кермі, є адаптивний круїз-контроль. У позові стверджується, що принаймні в одному випадку випадкова активація спричинила раптове ненавмисне прискорення, і, як наслідок, VW звинувачують у причетності принаймні до однієї смертельної аварії.

Він також поставив під сумнів функції безпеки Volkswagen IQ.Drive. У позові стверджується, що за деяких обставин педаль гальма не відключала систему ACC, екстрене гальмування не активувалося в очевидних сценаріях, а подушки безпеки не розгорталися.

Згідно зі скаргами на публічному порталі NHTSA, люди скаржилися до Національної адміністрації безпеки дорожнього руху щодо цих функцій ID.4.

Мабуть, найважливіший урок полягає в тому, що автовиробники повинні двічі подумати, перш ніж перетворювати свої автомобілі на гаджети на колесах. Звичайно, технології важливіші, ніж будь-коли. Але відповідальне та ефективне впровадження їх є ключовим.

Раніше ми повідомляли, що пікап Chevrolet побив рекорд з найдовшої поїздки електромобіля на одному заряді.

Джерело: Insideevs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин