Як атака хакерів на Київстар вплинула на банківську інфраструктуру: відповідь НБУ
Збій у роботі одного з трьох операторів мобільного зв'язку та інтернету позначився не тільки на пересічних українцях, а й на банківському секторі

Як позначилася на банківській інфраструктурі атака на Київстар / Фото: t.me/nbu_ua
Хакерська атака на Київстар залишила мільйони абонентів оператора без зв'язку та інтернету, але збій позначився і на роботі банків.
Деталі
Сьогодні складнощі вже усунули в переважній частині банкоматів, а термінали самообслуговування продовжують роботу, підкреслили в Національному банку України.
Безготівкові розрахунки здійснюються в штатному режимі
Поки що залишаються труднощі з роботою POS-терміналів у торговельних мережах, які використовують мобільний зв'язок оператора.
У банках почали переводити їх на інших операторів або використовують для відновлення з функціональності Wi-Fi.
За словами голови НБУ Олексія Шабана, плани безперебійної роботи банківських установ необхідно уточнити через зміну обставин.
Ми з вами вже маємо досвід роботи з резервними каналами зв’язку, якими обладнані банківські відділення та центри обробки даних, тож пропоную розглянути можливість реалізації такого підходу спільно з операторами національних роздрібних мереж і до роботи банківської інфраструктури, зокрема POS-терміналів
Він додав, що різні кібератаки на банківський сектор країни фіксують регулярно з 2022 року. Усіх учасників ринку закликали зберігати пильність і посилити інформаційну безпеку.
Раніше Президент Київстару розповів, як хакери зламали захист оператора.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!