Українці продовжують економити та рідше здійснювати покупки: у чому вони собі відмовляють
"Делойт" провів дослідження споживацьких настроїв українців

Фото з pexels.com
Дослідження "Делойт" про споживацькі настрої українців показало, що люди в Україні продовжують економити, обдумано підходять до витрат і підтримують соціально відповідальний бізнес
Деталі
Зазначається, що споживацька активність в Україні поступово відновлюється. Деякі показники, наприклад частота купівлі продуктів харчування, вже відновились до довоєнних рівнів. Інші, такі як купівля електроніки та побутової техніки, одягу і взуття, зросли на 25% і 14% відповідно, порівнюючи з 2022 роком.
Директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції "Делойт"в Україні Олександр Ямпольський зазначає, що така ситуація свідчить про відновлення довіри споживачів, а також про здатність ритейлу адаптуватися до нових умов.
Але тенденція економити наразі продовжується. Залежно від категорії товарів, економлять від 41% до 77% українців. Найчастіше відмовляються від розваг та відвідування закладів громадського харчування. Найменше економлять на лікарських засобах, дитячих товарах та купівлі готової їжі.
Водночас українці переосмислюють свої харчові звички та змінюють пріоритети. Зростає популярність приготування їжі вдома (50%), найбільше це стосується тимчасово безробітних (53%), фрилансерів (72%) і тих, хто займається домогосподарством (59%).
Також українці продовжують донатити на допомогу ЗСУ або постраждалим внаслідок воєнних дій. 33% опитаних роблять це систематично, що на 13 в. п. більше, ніж минулого року.
Раніше ми писали про те, яким буде глобальний попит на електроенергію до 2050 року.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!