Товари, придбані в інтернеті: в Держпродспоживслужбі розповіли про свої повноваження
Споживачів закликали свідомо підходити до вибору товару і замовлення послуг

Фото: pexels.com
Спеціалісти Держпродспоживслужби зазначили, що на адресу служби все частіше надходять скарги споживачів щодо товарів, придбаних в мережі Інтернет на платформах спільного доступу (в соціальних мережах) або на торговельних майданчиках (дошки оголошень). При цьому є скарги на сторінки для розміщення оголошень, які не є суб’єктами господарювання.
Деталі
Фахівці звернули увагу на те, що Держпродспоживслужба наділена повноваженнями перевіряти додержання вимог нормативно-правових актів щодо безпечності продукції, а також правил торгівлі та надання послуг тільки щодо суб’єктів господарювання.
Відповідно до статті 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання є:
- господарські організації – юридичні особи, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку, та мають найменування, яке містить інформацію про його організаційно-правову форму (ТОВ, ПП, АТ, ПАТ тощо);
- громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці (ФОП).
Отже, у випадку придбання громадянином товару чи замовлення послуги у іншої фізичної особи, їх взаємовідносини не підпадають під регулювання Закону України "Про захист прав споживачів", і у Держпродспоживслужби відсутні правові підстави для вжиття будь-яких заходів до таких продавців.
Раніше ми писали про те, як оформити субсидію після відмови у зв’язку із простроченою заборгованістю.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!