Держпродспоживслужба підбила підсумки моніторингу рекламної діяльності за 9 місяців 2024 року
Виявлено низку порушень

Фото: pexels
Держпродспоживслужба підбила підсумки моніторингу рекламної діяльності за 9 місяців 2024 року. За цей період фахівці дослідили понад 15,2 тисячі рекламоносіїв та виявили низку порушень.
Деталі
Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор зазначив, що не весь рекламний контент є чесним та прозорим.
"У сучасному інформаційному просторі реклама виконує важливу роль у формуванні вибору споживачів. На жаль, не весь рекламний контент є чесним та прозорим. Деякі рекламодавці нехтують вимогами законодавства, створюючи та поширюючи недобросовісну рекламу. Держпродспоживслужба закликаємо всіх учасників ринку відповідально ставитися до створення рекламного контенту. Дотримання законодавства допоможе уникнути санкцій та забезпечити належний рівень інформування споживачів," — підкреслив він.
Раніше ми писали про те, що Нідерланди нададуть Україні кошти для розвитку розвитком новітніх оборонних технологій.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!