ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Чат-бот для світлих рішень: ДТЕК переносить турботу про клієнтів у месенджери

Економіка 17:44 - 25 червня 2025

Цифровий помічник працює цілодобово

Чат-бот для світлих рішень: ДТЕК переносить турботу про клієнтів у месенджери

Чат-бот для світлих рішень: ДТЕК переносить турботу про клієнтів у месенджери/Фото: pexels

“ДТЕК Київські електромережі” презентував новий сервіс "Що, як і чому?" — цифрового помічника у месенджерах Viber і Telegram. Чат-бот працює цілодобово і дає змогу клієнтам швидко знаходити відповіді на найпоширеніші питання, пов’язані з електропостачанням.

Деталі

Новий сервіс створений на основі реальних звернень споживачів і покликаний спростити комунікацію з компанією.

За допомогою цифрового помічника клієнти можуть дізнатися:

  • як і коли передавати покази лічильника;
  • що таке лічильник "День-Ніч" і як заощаджувати з ним;
  • які послуги з обслуговування лічильників є безкоштовними, а за які потрібно платити;
  • що робити при відключенні електроенергії чи проблемах із напругою;
  • як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії;
  • як діяти у разі відключення за борги;
  • інші практичні поради та інструкції.

Завдяки інтуїтивно зрозумілому меню користувачі можуть отримати всю необхідну інформацію буквально за кілька хвилин.

Раніше ми писали про те, що висихання озера Катлабух загрожує продовольчій безпеці півдня України.

Джерело: dtek-kem

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин