Україна хоче завалити товарами зовнішні ринки: розширює свою наземну та водну інфраструктуру
Держава і надалі робитиме усе можливе, щоб якомога швидше надати експортерам нові можливості

Україна розширює свою наземну та водну інфраструктуру
Україна розширює свою наземну та водну інфраструктуру - дві приємні новини з інфраструктурного фронту. Про це повідомляє голова комітету ВР з питань фінансової та податкової політики Данило Гетманцев.
Перша – Укрзалізниця підвела залізничні гілки до ще двох точок на українсько-польському державному кордоні – "Нижанковичі" (де днями відкрито автомобільний пункт пропуску) та "Старжава" (загалом відремонтовано 70 км колій та вокзальна інфраструктура, оновлено 10 мостів).
Відтак матимемо ще два маршрути для експорту української продукції до держав ЄС у ключовому напрямі – до і через Польщу.
Друга – завдяки певним гідротехнічним (зокрема – днопоглиблювальним) роботам відтепер прохідна осадка суден на ділянці від 0-го кілометра гирла Бистре річки Дунай до 77-го кілометра Кілійського гирла становить 6,5 метра, а від 77-го кілометра до 116-го кілометра Кілійського гирла – 7 метрів (до війни було лише 3,9 метри).
Збільшення дозволеної осадки суден відбулося вперше за часи Незалежності. Простою мовою – тепер зможемо доставляти більші обсяги вантажів, підвищити ефективність економіки річкових вантажоперевезень.
Держава і надалі робитиме усе можливе, щоб якомога швидше надати нашим експортерам нові можливості для розширення постачання продукції на зовнішні ринки.
Нагадаємо, Україна отримає 17,4 млн від ЄС: на що підуть гроші.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!