ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Упс, а що трапилося: у рф проблеми з авіацією

Економіка 16:36 - 11 травня 2023

російські авіакомпанії можуть втратити половину з 736 літаків, а до 2033 року понад 3/4 з них буде канібалізовано на запасні частини

"аналоговнет" Sukhoi Superjet 100, який успішно все замінить

"аналоговнет" Sukhoi Superjet 100, який успішно все замінить

У росії посилюються проблеми з авіацією. Після крадіжки літаків Airbus і Boeing, які перереєстрували у росії – для них закрито небо за межами країни не тільки на польоти, але й на обслуговування.

Деталі

За прогнозом Oliver Wyman, вже до 2026 року через це російські авіакомпанії можуть втратити половину з 736 літаків, а до 2033 року понад 3/4 з них буде канібалізовано на запасні частини.

Утім у державі-агресорі запевнили, що в них є свій власний "аналоговнет" Sukhoi Superjet 100, який успішно все замінить.

Однак у цьому питанні, за традицією, також "не все так однозначно".

За виготовлення деталей та гаряче обслуговування двигуна на Sukhoi Superjet 100 відповідала французька компанія Safran, яка з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну зупинила свою участь у спільному підприємстві з ОДК Powerjet.

Російський виробник більш ніж за рік не спромігся освоїти ремонти двигуна і запропонував авіакомпаніям зробити "ре-моторизацію" літаків на ще один "аналоговнет" - двигун російського виробництва ПД-8.

Однак усе вперлося у вартість: літак SSJ-100 на початку 2022 року коштував 2-2,5 млрд. рублів, а новий двигун до нього обійдеться як мінімум 1,3-1,8 млрд. рублів, але, за оцінкою авіакомпаній-експлуатантів, з урахуванням усіх необхідних робіт ціна буде вище мінімум у 1,5–2 рази.

Варіант продовжувати користуватись існуючими двигунами – також проблемний: оригінальні комплектуючі для них закінчилися ще восени, і за рік "Ростех" так і не зміг освоїти випуск паливних фільтрів.

Місцеві авіакомпанії винайшли ноу-хау – використовувати брудні фільтри повторно після промивання гальмівною рідиною, однак є проблема: термін експлуатації "реанімованих" фільтрів – лише кілька днів.

Експерти кажуть, що вже через рік "стануть" двигуни Sukhoi Superjet 100 авіакомпаній "Азимут", Red Wings та "ІрАеро", які багато літали в 2022 році, а за три-чотири роки – й у авіакомпанії "Росія", яка економила свої борти і літала ощадливо.

Виробники Sukhoi Superjet 100 (корпорація "Іркут" та Об'єднана двигунобудівна корпорація) порахували, що до кінця нинішнього десятиліття зі 150 виготовлених літаків на ходу залишиться лише 28 (і це за умов, якщо з ними не трапиться якась халепа у повітрі під час польоту).

Танк росіян Т-90А, затрофований на Харківщині, красується в Америці: фото.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин