ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Швидка відповідь щодо статусу політично значущих осіб тепер доступна в месенджерах

Економіка 15:09 - 27 жовтня 2023

Чат-бот Контактного центру НБУ відтепер має окремий функціонал для РЕР

Швидка відповідь щодо статусу політично значущих осіб тепер доступна в месенджерах

Фото з https://unsplash.com/

Національний банк України запроваджує окремий функціонал чат-бота, що працює у месенджерах Viber, Telegram та Web chat, для надання швидких відповідей на питання фізичних осіб, які є національними публічними діячами та членами їх сімей (PEP).

Деталі

Проєкт покликаний допомогти отримувачам фінансових послуг детально розібратися у змінах законодавства, які стосуються ухваленого нещодавно безстрокового статусу PEP та обов’язку банків і небанківських фінустанов застосовувати щодо них ризик-орієнтований підхід.

В НБУ надали інструкцію користування чат-ботом. Вона виглядає так:

  • Зайдіть у розділ «Захист прав споживачів» (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection) на сайті НБУ та оберіть один із каналів дистанційного зв’язку через месенджери: Viber, Telegram або Web chat.
  • У чаті оберіть категорію «РЕР».
  • Далі оберіть проблематику з меню питань, які вам буде запропоновано нижче.
  • Після цього в чаті з’являться посилання на роз’яснення щодо обраного вами питання.

Раніше ми писали про те, що після повномасштабного вторгнення в Україні зросла довіра до держорганів.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин