Швидка відповідь щодо статусу політично значущих осіб тепер доступна в месенджерах
Чат-бот Контактного центру НБУ відтепер має окремий функціонал для РЕР

Фото з https://unsplash.com/
Національний банк України запроваджує окремий функціонал чат-бота, що працює у месенджерах Viber, Telegram та Web chat, для надання швидких відповідей на питання фізичних осіб, які є національними публічними діячами та членами їх сімей (PEP).
Деталі
Проєкт покликаний допомогти отримувачам фінансових послуг детально розібратися у змінах законодавства, які стосуються ухваленого нещодавно безстрокового статусу PEP та обов’язку банків і небанківських фінустанов застосовувати щодо них ризик-орієнтований підхід.
В НБУ надали інструкцію користування чат-ботом. Вона виглядає так:
- Зайдіть у розділ «Захист прав споживачів» (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection) на сайті НБУ та оберіть один із каналів дистанційного зв’язку через месенджери: Viber, Telegram або Web chat.
- У чаті оберіть категорію «РЕР».
- Далі оберіть проблематику з меню питань, які вам буде запропоновано нижче.
- Після цього в чаті з’являться посилання на роз’яснення щодо обраного вами питання.
Раніше ми писали про те, що після повномасштабного вторгнення в Україні зросла довіра до держорганів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!