Як правильно користуватися гарантією на товари? Розʼяснення від Держпродспоживслужби
Що говорить закон України?

Як правильно користуватися гарантією на товари? Розʼяснення від Держпродспоживслужби / Фото: Держпродспоживслужба
У Держпродспоживслужбі нагадали споживачам про дію гарантійних строків та особливості їх обчислення, передбачені Законом України “Про захист прав споживачів”.
Деталі
Відомство зазначає, що для харчових продуктів на етикетці обовʼязково вказується кінцевий термін споживання, тоді як для інших товарів встановлюється гарантійний строк. Це період, протягом якого виробник або продавець зобовʼязаний безоплатно ремонтувати або замінювати продукцію у разі виявлення недоліків.
Згідно із законом:
- Для сезонних товарів (одяг, хутряні вироби тощо) гарантійний строк відлічується з початку відповідного сезону, який визначає Кабмін.
- У випадку онлайн-покупок відлік починається з дня передачі товару споживачеві, а якщо товар потребує монтажу чи підключення – з дня їх виконання.
- Під час гарантійного ремонту строк збільшується на час перебування товару в сервісі.
- При обміні товару гарантія рахується знову від дати обміну.
Також у відомстві нагадали, що для розгляду вимоги покупця необхідно надати розрахунковий документ, а для товарів із гарантією – технічний паспорт чи інший документ із датою продажу.
Громадян закликали у випадку порушення прав споживача звертатися до Держпродспоживслужби або її територіальних органів.
Також читайте: Від героїзму до пухнастих улюбленців: чим особливий 8 серпня
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!