Що робити у разі відмови в безоплатному лікуванні: відповідь НСЗУ
Програма медичних гарантій покриває всі медичні послуги

У НСЗУ нагадали про те, як чинити в разі відмови в безоплатному лікуванні / Фото: t.me/NSZU_gov
В Україні діє програма медичних гарантій. Вона гарантує отримання медичних послуг або консультацій фахівців на безоплатній основі. Також вона покриває обстеження та реабілітацію.
Деталі
Про це 18 грудня нагадали в Національній службі здоров'я України. Однак у деяких випадках українцям відмовляють у праві на безоплатне лікування. У НСЗУ пояснили, як чинити в таких ситуаціях.
Так не повинно бути. Розповідаємо, як діяти пацієнту в таких випадках
Насамперед необхідно вирушити до керівника медичного закладу, щоб отримати від нього роз'яснення.
Якщо це не дало результату — потрібно подати скаргу до НСЗУ
У службі підкреслили, що реагують на всі звернення українців. Для правильної подачі заяви, потрібно відправити на розгляд фахівців усі дані, які стосуються порушення прав.
Звернення можна надіслати в електронній формі через офіційний сайт НСЗУ. Також доступний спосіб подачі за номером телефону 16-77.
Крім того, громадяни можуть надіслати електронного листа на пошту info@nszu.gov.ua або звичайного листа на адресу м. Київ, проспект Степана Бандери, 19, 04073.
Раніше Ірина Верещук порекомендувала найкращий інструмент психосоціальної підтримки.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!