Нездорова їжа в яскравій упаковці: маніпуляція смаками дітей
Найяскравіші дитячі продукти — найнебезпечніші для здоров'я

Kinder Surprise/Фото: Bing
У гонитві за прибутком великі виробники продуктів харчування не гребують використовувати сумнівні методи маркетингу, націлені на найвразливіших споживачів - дітей. Яскраві кольори, мультфільми, кумедні персонажі — все це використовується, щоб зробити нездорову їжу привабливою для маленьких покупців.
Деталі
Група кампанії Bite Back, заснована Джеймі Олівером, провела дослідження, в якому проаналізувала 262 продукти, орієнтовані на дітей, від 10 найбільших виробників.
Результати виявилися шокуючими:
- 78% продуктів містили високий рівень жиру, солі або цукру.
- 67% продуктів із зображеннями персонажів були нездоровими.
- 80% використовували яскраві кольори, кумедні візерунки та написи, щоб привернути увагу дітей.
Особливо цинічно виглядають продукти компаній Mondelēz International (Cadbury, Oreo, Milka, Dairylea) і Ferrero. Жоден з їхніх дитячих продуктів не був визнаний здоровим. До числа порушників входять і Kinder Surprise, M&Ms, Randoms і Monster Munch Giants.
Bite Back закликає до посилення правил маркетингу нездорової їжі для дітей.
Необхідно обмежити використання привабливої для дітей упаковки на нездоровій їжі. Заборонити рекламу нездорової їжі на телебаченні та в Інтернеті.
Представники Mondelēz відкидають звинувачення і стверджують, що їхні продукти «продають дорослим і батькам, вони призначені для періодичного частування».
При цьому Федерація продуктів харчування і напоїв виступила на захист маркетингової тактики харчових компаній.
Виробники продуктів харчування і напоїв суворо дотримуються правил реклами менш здорової їжі та напоїв у дитячих ЗМІ, зокрема на телебаченні, в Інтернеті, в кінотеатрах, у друкованих ЗМІ та на відкритому повітрі, — сказав представник
Раніше ми писали про вимоги до реклами лікарських засобів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!