У НСЗУ розвінчали міфи про сімейних лікарів: пам'ятати пацієнтів не повинні
Деякі пацієнти зовсім забувають про правила здорової комунікації, що іноді призводить до дивних ситуацій

У НСЗУ перерахували найпопулярніші міфи про сімейних лікарів / Фото: t.me/NSZU_gov
Сімейний лікар фізично не може запам'ятати всіх своїх пацієнтів, адже у деяких спеціалістів їхня кількість перевалює за сотні, а то й тисячі осіб. Детальніше про популярні міфи про сімейних лікарів розповіла 5 вересня Національна служба здоров'я України.
Деталі
Якщо ви маєте контактний номер лікаря і телефонуєте йому заради консультації з приводу хвороби чи нездужання, не варто дивуватися тому, що лікар не одразу згадує вас та історію ваших скарг раніше.
Звертаючись до сімейного лікаря, педіатра чи терапевта, дотримуйтесь правил здорової комунікації
Для цього бажано не турбувати лікаря після робочого дня, у пізній або занадто ранній період доби.
Під час дзвінка обов'язково називайте ім'я та повідомляйте про причину попереднього візиту.
Якщо ви родич пацієнта – назвіть його ПІБ, нагадайте історію хвороби. Дайте лікарю час відкрити електронну медичну картку, щоб переглянути інформацію
Сімейний лікар може обслуговувати приблизно 1800 осіб, терапевт — близько 2 тисяч, а педіатр - 900.
Усіх пам’ятати лише за прізвищем неможливо. Втім це не означає, що лікар не пацієнтоорієнтований. Будьте ввічливими з медпрацівником, – він неодмінно допоможе у вирішенні вашого питання!
Нагадаємо, в Україні на третину збільшилася вартість ліків.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!