Компанія Sportradar підписала угоду з MLB. Відомі деталі угоди
Це партнерство поширюватиметься на всі 30 клубів MLB

ФОТО: Twitter
Sportradar підписав угоду з Головною лігою бейсболу (MLB), яка допоможе лізі у пошуку талановитих гравців.
Це партнерство розповсюджуватиметься на всі 30 клубів MLB і дозволить їм використовувати передову фірмову технологію Sportradar, яка допоможе їм ефективніше аналізувати спортивні результати потенційних гравців у аматорський бейсбол.
До програми заходів увійдуть матчі понад 20 000 гравців, включаючи студентські, міжнародні, професійні партнерські ліги та провідні аматорські ліги.
Використовувана технологія відома як Synergy Coaching and Scouting, яка може допомогти отримати дані з відео і перетворити їх на докладні показники, ідеї та візуалізації, оскільки воно спрямоване на те, щоб допомогти скаутам у MLB оптимізувати процес прийняття рішень.
Комерційний директор Sportradar Едуард Блонк сказав:
«Передові технології Sportradar, а також наша репутація надійного партнера провідних спортивних ліг США є рушійною силою трансформації аналізу спортивних результатів. Завдяки Synergy ми раді, що розширюємо наші відносини з MLB, забезпечуючи їх глибокими даними та знаннями, які їм необхідні для виявлення наступного покоління гравців. Ми прагнемо продовжувати привносити інноваційні рішення до MLB».
Старший віце-президент MLB з аматорських та медичних операцій Джон Д'Анджело додав: «Ми раді розширити наші відносини зі Sportradar та забезпечити рівний доступ до відео- та дата-сервісів Synergy для всіх 30 клубів MLB. Ця платформа стала ключовим ресурсом для клубів у процесі внутрішнього та міжнародного скаутингу, і ми з нетерпінням чекаємо на продовження нашої роботи зі Sportradar найближчими роками».
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!