Австралійський букмекер звинувачений у рекламі азартних ігор для дітей через фільтри у Snapchat
Експерти та політики вимагають повної заборони реклами азартних ігор

ФОТО: Twitter
Sportsbet звинуватили в рекламі азартних ігор для дітей через фільтри в Snapchat.
Фільтри з логотипами букмекера і редиректом на відкриття ігрового рахунку виявилися доступними для дітей на платформі Snapchat. Їх можуть бачити, якщо фільтри надсилають друзі старші за 18 років або їх публікують в історіях.
Експерти та політики вимагають повної заборони реклами азартних ігор. Сенатор Девід Покок розкритикував Sportsbet за недостатній захист дітей, підкреслюючи необхідність посилення контролю за контентом.
Snapchat і Sportsbet стверджують, що використовують вікові обмеження, але багато дітей обходять їх, вказуючи неправдиві дані під час реєстрації.
Раніше Sportsbet зіткнулася з критикою через рекламу на Spotify, яка транслювалася між дитячими піснями.

Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!