Як спортивні події впливають на активність гравців?
Аналітики Blask провели цікаве дослідження

ФОТО: Blask
Команда Blask проаналізувала довгострокову статистику (2019-2024) в Індії, Бразилії та Перу, щоб визначити, чи існують «магніти», що привертають увагу гравців, або ж їхні вподобання змінюються щосезону незалежно від обставин.
Дослідження зачепило кілька важливих питань про події, що спричиняють сплески активності гравців, і їхній повторюваний характер. Зосередившись на трьох країнах - Індії, Бразилії та Перу - команда спробувала виявити закономірності, характерні для кожного ринку.
В основі дослідження лежить індекс Blask - показник, який оцінює інтерес гравців і динаміку ринку в індустрії iGaming, а також відображає загальний стан ринку конкретної країни.
Щоб точно визначити, у які дні року спостерігалися сплески активності, команда використовувала абсолютно нову функцію щоденної грануляції даних Blask, що охоплює періоди з 2017 року і раніше.
Це поліпшення надає користувачам можливість детально вивчати історичні дані за допомогою ключових показників - індексу Бласка і відносної частки ринку - зі щоденними інтервалами, а не щомісячними, як раніше.
Ключові висновки дослідження:
Індія: Крикет-ліга IPL генерує весь основний трафік. Максимальна активність спостерігається виключно під час матчів топ-команд, особливо під час паралельних зустрічей.
Бразилія: Футбол є незаперечним лідером, інтерес поширюється на безліч футбольних турнірів. Бразильці першочергово цікавляться своєю збірною, але й внутрішнім турнірам приділяють велику увагу, особливо головному дербі країни між «Фламенго» і «Флуміненсе».
Перу: Найбільший інтерес демонструється до міжнародних футбольних турнірів, а пік активності припадає на зустрічі між найсильнішими збірними. Цікавим є той факт, що перуанці виявляють високу зацікавленість навіть тоді, коли в матчі не бере участі їхня збірна.




Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!