Бельгійські футбольні клуби більше не зможуть розміщувати логотипи букмекерів на футболках
Відтепер логотипи з цієї сфери можна розміщувати лише в обмеженому вигляді

ФОТО: Twitter
У Бельгії посилюють контроль за iGaming-спонсорством із 1 січня 2025 року.
Бельгійські спортивні клуби не зможуть розміщувати логотипи букмекерських компаній на своїх футболках як титульного спонсора, а гемблінг-рекламу на спортивних об'єктах буде повністю заборонено.
Відтепер логотипи з цієї сфери можна розміщувати лише в обмеженому вигляді — не більше 75 см² на інших місцях спортивного екіпірування.
Регулятор (KSC) попереджає про спроби обійти правила, наприклад, за допомогою фонду або асоціації, що фінансується БК. Такі схеми ретельно перевірятимуть регулятор.
Рішення про заборону спонсорства було ухвалено після того, як з'ясувалося, що клуби «Роял Антверпен», «Брюгге» та «Беєршот» використали «лазівки» з подібними фондами.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!