Українські онлайн-казино та букмекери масово реєструються як ЗМІ для обходу рекламних обмежень
Ігрові сайти використовують статус медіа як юридичну лазівку, не створюючи журналістський контент

ФОТО: Twitter
За останні пів року Нацрада з питань телебачення та радіомовлення зареєструвала десятки спортивних онлайн-ресурсів, серед яких — сайти онлайн-казино та букмекерів. Причина — нові правила з 1 квітня дозволяють рекламувати азартні ігри у зареєстрованих медіа для аудиторії 21+.
Експерти вказують, що гральні сайти користуються статусом медіа як юридичною лазівкою, не створюючи журналістського контенту. Формально Нацрада не має підстав для відмови, адже закон не передбачає перевірку реальної діяльності заявників.
Правники пропонують змінити закон «Про медіа», щоб заборонити реєстрацію як медіаресурсів, основна діяльність яких — азартні ігри, або прибрати преференції, які дає такий статус. Також пропонують запровадити винятки, що казино та букмекери не можуть вважатися медіа.
Нині критерії для віднесення ресурсів до онлайн-медіа не затверджені — орган співрегулювання ще не запрацював, а Нацрада не скористалася правом самостійно їх визначити.
Джерело: Антикор
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!