Користувачі масово бойкотують через нову рекламу пива Heineken, яка закликає вакцинуватися
Вони закликають інших не купувати продукцію цієї компанії

Фото: StoneForest
Нідерландська пивоварня отримала шквал критики в їхню адресу через новий рекламний ролик, який популяризує вакцинування проти Covid-19. У п'ятницю в Twitter з'явився навіть спеціальний хештег для цього руху #BoycottHeineken.
Реклама виглядає так: люди похилого віку відриваютсья на повну в нічному клубі, п'ють пиво й потім біжать купатися в морі під зоряним небом. Хвилинне відео завершується словами "Ніч належить вакцинованим. Час приєднатися до них".
У компанії пояснили, що це відео присвячене підтримці індустрії гостинності та безпечному поверненню в бари і ресторани, щоб всі знову могли бути разом. Деякі користувачі через заклик вакцинуватися почали знімати короткі відео, як показово виливають продукцію Heineken в раковину.
Виявляється, компанія не вперше піддається критиці загалу, наприклад, у 2018 році виробникові довелося видаляти рекламу через звинувачення в расизмі. Тоді компанія випустила відео зі слоганом "Іноді світліше краще" (Sometimes lighter is better), а пляшка пива проїжджала по барній стійці повз кількох темношкірих людей до білої дівчині.
Інші компанії навпаки підтримали поопуляризацію вакцинування, зокрема виробник пива Budweiser вперше за 40 років вирішив відмовитися від реклами на Суперкубку в лютому і направити зекономлені гроші на підтримку кампанії по щепленню. А глава компанії харчових продуктів і товарів побутової хімії Unilever Алан Джоуп щотижня писав листи для 150 тисяч співробітників компанії, закликаючи їх робити щеплення.
Раніше ми розповідали, як Національну розвідку США розкритикували за прифотошоплених людей з інвалідністю на обкладинці звіту.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!