Освітній омбудсмен виступає за суттєву зміну підходів у вивченні української літератури в школах
За його словами, на сьогодні шкільна дисципліна з української літератури більше схожа на теорію й історію літератури на рівні другого курсу філологічного факультету вишу

Фото з https://unsplash.com/
Освітній омбудсмен Сергій Горбачов виступає за суттєву зміну підходів у вивченні української літератури в школах.
"Як фаховий філолог хочу сказати дуже просту річ, яка, якщо буде запроваджена, дасть змогу нам підвищити рівень читацької компетенції... Що робити з читанням? Я не прихильник простих рішень, але тут рішення настільки очевидне, що просто потрібно його запровадити, хоча це викличе величезний спротив і звинувачення в тому, що ми хочемо знищити українську літературу. Вихід дуже простий — потрібно вивчати літературу, а не історію літератури. Те, що зараз вивчають у школі, не є літературою", — сказав Горбачов під час презентації дослідження PISA-2022 у Києві.
За його словами, на сьогодні шкільна дисципліна з української літератури більше схожа на теорію й історію літератури на рівні другого курсу філологічного факультету вишу.
"Для чого? А наші діти не можуть нормально сприйняти текст, інтерпретувати, зробити висновки. Тому тут потрібно дуже сильно діяти", — наголосив омбудсмен.
Як повідомлялося, результати дослідження PISA 2018 року засвідчили, що кожен четвертий 15-річний учень в Україні має низький рівень читацької, математичної та природничо-наукової грамотності.
Результати дослідження PISA-2022 свідчать, що з математики й природничо-наукових дисциплін українські школярі відстають від своїх однолітків із країн ОЕСР на півтора року навчання, а з читання — майже на два з половиною роки навчання. Також наголошується, що лише 58% українських учнів досягли базового рівня математичної грамотності, 59% — читацької та 66% — природничо-наукової грамотності.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!