Соцмережі втрачають свою популярність: що сталося?
Дедалі більше користувачів переходять на закриті платформи

Фото з ТГ-каналу Залізний нардеп
На кавері the Economist цього тижня вийшла стаття з гучною назвою "Кінець соціальної мережі". Вона була пов'язана з 20-річчям Facebook, яке виповнилося на минулих вихідних. У статті зазначається, що роль соцмереж ще велика, проте починає зменшуватися.
Деталі
Зокрема, у статті пишуть про те, що соціальні додатки досі забирають майже половину часу, витраченого на мобільних екранах. Наприклад, наразі люди проводять у соцмережах на 40% більше часу, ніж у 2020 році. Проте вони поступово відходять від документування свого життя у Facebook, а переходять на закриті платформи.
The Economist зазначає, що все більше користувачів переходять на закриті платформи, такі як WhatsApp та Telegram. Це є свідченням того, що публічні дебати перемістилися у більш приватні простори, а всі важливі дискусії у закриті канали. Як приклад наводиться зростання Telegram після російського вторгнення в Україну.
У статті зазначається, що тенденція провокує зростання популярності алгоритмів, заснованих на поведінці користувача. Тобто контент вже пропонується більшою мірою не залежно від соціальних зв’язків, а відповідно до переглядів самого користувача.
Раніше ми писали про те, як завірити нотаріально один заповіт на двох.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!