Що робити в разі отримання ЖКП поганої якості: інструкція Кабміну
Виконавець зобов’язаний протягом одного місяця, що настає за розрахунковим періодом, самостійно здійснити перерахунок

Як чинити при отриманні комунальних послуг поганої якості / Фото: Колаж МЕТА
Кабінет міністрів України опублікував список причин, за якими постачальник комунальних послуг зобов'язаний самостійно виконати перерахунок за надані з порушенням вимог до якості послуги.
Деталі
Якщо послуги відхиляються від параметрів, які зафіксовані в українському законодавстві або договорі про надання таких послуг, тоді має виконуватися перерахунок вартості ЖКП.
Серед причин у Кабміні виділили такі:
- Падіння рівня температури гарячої води та теплоносія та некоректний тиск на вході в будинок;
- Зниження рівня температури повітря в приміщенні споживача;
- Перерити в наданні послуг, зокрема в разі перевищення термінів ремонту під час аварії;
- Низька якість води, як гарячої, так і холодної, а також невідповідність вимогам санітарії;
- Недотримання вимог щодо поводження зі сміттям і графіка його вивезення.
Виконавець зобов’язаний протягом одного місяця, що настає за розрахунковим періодом, самостійно здійснити перерахунок згідно з вимогами цього Порядку, а також сплатити споживачеві неустойку (штраф) у порядку та розмірі, що визначені законодавством або договором
Зверніть увагу, що постачальник зобов'язаний виконати перерахунок, при цьому наявність заборгованості з оплати послуги не повинна відігравати будь-яку роль у цьому процесі.
Сума перерахунку та неустойки (штрафу) за порушення умов договору зараховується споживачу в погашення заборгованості за фактично спожиті послуги, а у разі відсутності заборгованості – в оплату майбутніх платежів
Нагадаємо, Всесвітня продовольча програма ООН розшириться на соціально вразливі категорії населення.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!