МОУ запускає "Військового асистента": що це таке і як допоможе військовослужбовцям
Проєкт втілювали у співпраці з Генштабом ЗСУ задля спрощення та оптимізації подачі офіційних документів

МОУ оголосило про запуск "Військового асистента" / Фото: Генштаб
В Україні з'явився "Військовий асистент" - помічник військовослужбовців, який має спростити подання офіційних документів. Детальніше про нього 10 квітня розповіло Міністерство оборони України.
Деталі
У розробці платформи брав участь Генеральний штаб ЗСУ, уточнили у відомстві.

За словами заступника глави МОУ Станіслава Гайдера, мета ресурсу полягає у перетворенні процесу подачі документів на максимально просту процедуру.
Уже зараз на платформі доступні понад 80 різних шаблонів для документів. Вони підійдуть під найрізноманітніші ситуації — від подачі даних для відпустки чи звільнення з військової служби.
Залежно від потреб доступні три формати подачі заявок: .doc, .docx, і .pdf.
Військовий асистент — проєкт, покликаний стати надійним помічником у світі військової бюрократії!
Завдяки таким шаблонам можна скоротити помилки та пришвидшити затвердження документів. У МОУ запевнили, що платформа забезпечить дотримання прав військових.

Ресурс доступний з комп'ютера, планшета і навіть смартфона. У міністерстві пообіцяли впроваджувати оновлення, щоб задовольняти зростаючі запити.
Раніше в Міноборони представили нові правила рекрутингу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!