Куди скаржитися на погану якість ЖКП та як захистити свої права
Експерти представили кілька способів, з якими незадоволені якістю ЖКП українці зможуть домогтися справедливості

Українцям нагадали способи захисту прав, якщо якість житлово-комунальних послуг залишає бажати кращого / Фото: Колаж МЕТА
Якщо українці вчасно сплачують за користування житлово-комунальними послугами, а їхня якість не відповідає очікуваній, тоді можна скористатися закладеними в українському законодавстві правами споживача.
Деталі
Вони врегульовані законом "Про житлово-комунальні послуги", постановою уряду №1145 від 27 грудня 2018 року, і містять чітко встановлену процедуру захисту прав.
Одним із таких механізмів і є складання акта-претензії
Якщо ви вважаєте, що компанія несумлінно виконує свої зобов'язання, тоді порушення потрібно зафіксувати, а потім відправити претензію в офіс постачальника.
Для цього задокументуйте ситуацію, коли комунальні послуги були надані неналежним чином, після чого надішліть рекомендований лист на адресу постачальника.
Після перевірки факту порушення прав буде складено акт — один примірник передають заявнику, а другий зберігає постачальник послуги або управитель будинку.
Якщо згоди так і не було досягнуто, тоді до акта додають зауваження.
Результати перевірки якості надання послуг можуть бути оскаржені в судовому порядку
Якщо ніхто не відреагував на скаргу, тоді можна скаржитися до Держпродспоживслужби.
Додзвонитися до відділу звернень громадян можна за телефоном (044) 279 79 89. Також працює цілодобова Гаряча лінія за такими номерами: 050 230 04 28 або (044) 364 77 80.
Нагадаємо, процедуру отримання пільги на ЖКП ветеранам та їхнім родичам спростили.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!